Gå til innhold

SNIKTITT: Klokkerent fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil.

 

Folk betaler og tusenvis av kroner for noe som ikke er skritteller på armen også. Ser ikke noe problem med noe som faktisk fungerer som begge deler - dvs en pen klokke og skritteller med mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil.

Du mener selvfølgelig høyre bukselomme, ikkesant?

Enig der, hvilket uanstendig vesen har den i venstrelommen?

 

Forøvrig synes jeg dette med smartklokker begynner å ligne noe nå. Samtidig skuffer Samsung meg alltid, så jeg kommer til å holde på min Pebble en stund til.

Endret av bellduck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil.

Du mener selvfølgelig høyre bukselomme, ikkesant?

Enig der, hvilket uanstendig vesen har den i venstrelommen?

 

Forøvrig synes jeg dette med smartklokker begynner å ligne noe nå. Samtidig skuffer Samsung meg alltid, så jeg kommer til å holde på min Pebble en stund til.

Lommemannen hadde nok mobilen i venstre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

nope.

Dæskerten! Sånn litt på siden. Vet du/noen om det finnes treningsklokker som registrerer pulsen (innebygd sensor i klokken) under vann? Må seff være noen lunde pålitelig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...