Gå til innhold

5 ting du kan glede deg til i nye Android 6.0 Marshmallow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apptillatelser er en veldig etterlengtet oppdatering, men jeg er spent på hvordan det blir håndtert. Enkelte av dagens apper vil feks nekte å kjøre hvis man ikke aktiverer GPS eller andre funksjoner.

 

Kan man håpe at rettighetene på sikt lar seg styre mere dynamisk, enn et stadig mas fra App'ene om at de mangler det ene med det andre av rettigheter. F.eks. at man knytter ymse funksjoner i Android-OS'et opp i mot ymse profiler. Slik at når bruke sier "full pupp"-profil så tillates noe forhåndsinnstillet. Og når brukeren velger redusert profil eller av-profilen, så lystrer alle app'ene som bruker ymse Android-funksjoner som bruker ønsker bedre styring over.

 

Jeg sier velkommen til endringen i Android 6.0, men det kan virke som det kan gjøres enda mere for brukervennligheten totalt sett. Med forbehold, fordi jeg ikke har fått testet ut versjon 6.0, så hva vet jeg egentlig. Jeg tipper likevel at folk vil nikke enig i ønsket om bedre brukervennlighet, og at jeg kanskje får rett i at versjon 6.0 ikke er godt nok på dette området enda.

Endret av G
Lenke til kommentar

Sqamsung ha avslørt?!?!?!?!? eg har en Note4 og har fremdeles bare 5.0.1

Virker som de ikke har tenkt å oppgradere den forrige toppmodellen, som det for øvrig tok mange mnd før vi fikk 501, noe de andre fikk.. du verden eg gler meg te eg kan kjøp den som kommer fra Microsoft :-) :-) :-)

 

Helt enig, Note 4 var min første telefon fra Samsung på evigheter, den fungerer jo bra, men alt tullet Samsung har drevet med på mobilsiden gjør at en surface phone blir det neste for meg :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...