Gå til innhold

Apple-fansen fikk prøve en iPhone med Android installert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sikker på at man får til det samme andre veien om man går på gata og spør tilfeldige også. Folk har ikke peiling. Alle mobil-os har fordeler foran konkurrentene, så du finner alltid brukere av X som blir imponert når de ser Y. 

 

...dessuten ser jo Android 5 både freshere og mer imponerende ut enn iOs for tiden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at man får til det samme andre veien om man går på gata og spør tilfeldige også. Folk har ikke peiling. Alle mobil-os har fordeler foran konkurrentene, så du finner alltid brukere av X som blir imponert når de ser Y. 

 

...dessuten ser jo Android 5 både freshere og mer imponerende ut enn iOs for tiden.

 

ganske løye, siden det eneste grunnen til at jeg byttet fra android til ios er android 5.0, elsket 4.0-4.4 men 5.0 er ikke noe av skryte av syns jeg enetligen

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor det er så gøy å finne på sånne "drit-morsomme" ting for å få folk til å dumme seg ut foran et kamera og deretter henge de ut på YouTube.

 

Det har antagelig litt med at de faktisk får oppmerksomhet i ulike media som linker til disse videoene og bidrar til "humoren"...:-(

Lenke til kommentar

installerete android 5 på iphone? really?

så ut som noen jaillbreak tweaks spør du meg. og da er estetiske preget av animasjoner osv so du finner på en iphone vedvart. dermed ikke helt representativt.

 

Så lynkjapt innom videoen, ser da ganske ut som stock android? (uten at mener det sier så mye fram og tilbake at folk tar feil av slikt)

 

AtW

Lenke til kommentar

installerete android 5 på iphone? really?

så ut som noen jaillbreak tweaks spør du meg. og da er estetiske preget av animasjoner osv so du finner på en iphone vedvart. dermed ikke helt representativt.

 

Av det man ser på videoen ser det ut som helt stock Android (som google leverer på sine nexus telefoner).

Lenke til kommentar

Dette er nok ingen stock Android, dette er en jailbreaket telefon med forskjellige tweaks og Android-lignende tema installert. Det er ikke mulig å installere Android på iPhone 6. Jailbreaken som har vært tilgjengelig siden iPhone 4s har ikke vært bootrom-basert, så derfor er det ikke mulig å installere noe som ville måtte startes opp på bootrom-nivå.
Det eksisterte tidligere et prosjekt for å kjøre Android på iPhone, kalt iDroid, men det fungerte kun opptil iPhone 3G.
Hvis man ser på statusbaren på telefonen, så ser man tydelig at dette er iOS og ikke Android.

Videre om man ser på notification-badgen på App Store appen, så er denne utenfor app-ikonet, noe det så klart ikke er på Android. Dette betyr at ikonet egentlig skulle vært litt større, altså like stort som på iOS. Navnet skulle også så klart ha vært PlayStore om dette var Android.

iPhone_Android_fake.png

Endret av havarhen
Lenke til kommentar

 

Conclusion, it doesn`t matter what Apple releases because people are going to think it`s prettier, biigger and better than the competition anyway.

Sier vel en del dette.

Minner meg om en undersøkelse ang BMW, 80 % av alle de spurte trodde deres BMW 1-serie var forhjulsdrevet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...