Gå til innhold

Fire millioner kopier av The Witcher 3 har blitt solgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The Witcher 3: Wild Hunt er det tredje og siste spillet fra CD Projekt RED basert på den polske fantasy-bokserien med samme navn."

 

det er ikke det siste spille av the witcher, men siste spille med Geralt of Rivia som hoved person.

dette har blitt sakt på et av forum sidene deres

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"The Witcher 3: Wild Hunt er det tredje og siste spillet fra CD Projekt RED basert på den polske fantasy-bokserien med samme navn."

 

det er ikke det siste spille av the witcher, men siste spille med Geralt of Rivia som hoved person.

dette har blitt sakt på et av forum sidene deres

 

Er det? Er ganske sikker på at de har sagt at de er ferdig med The Witcher. Ihvertfall at Cyberpunk er neste serie de skal fokusere på etter de er ferdig med Witcher 3 innhold. Så får vi se.

 

Jeg syns kanskje det er på tide og legge Witcher serien på hylla, ikke at jeg frykter melking, men noen gode ting burde faktisk bare ende.

 

Når det kommer til salgstallene så er det veldig fortjent, spillet er absolutt noe man burde kjøpe om man er interessert i RPG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ Zing:

Så,så...du har da kjøpt spillet og bidratt du også ;)

 

EDIT: Death Note er konge.

 

Uansett imponerenda tall =) Har enda ikke fått klokket mer enn ett par timer i spillet pga. sommerplan på jobb og andre saker, men nå er det 3 uker fri så litt tid blir det vel!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg har :) Har så langt lest alle bøkene som er oversatt til engelsk, de er også glimrende godt skrevet og kan anbefales.

 

Historien i alle Witcher spillene har tatt mye fra bøkene, men man kan godt si at spillene har tatt seg friere tøyler når det gjelder utformingen av historien, og noen ting er veldig ulikt. I Witcher 2 var selve hovedhistorien mer inspirert av bøkene enn basert på dem for eksempel.

 

Jeg kan ikke si så mye om hvordan det er å komme inn som utenforstående til Witcher universet og begynne rett på 3'ern. Jeg har spilt de to foregående og elsker dem, så når det gjelder lore og slikt hadde jeg jo en del å bygge på. Men i bunn og grunn tror jeg at det skal gå greit å følge. Alle viktige karakterer og en del plotpoints er forklart underveis og man kan lese mye om tidligere hendelser, myter og lignende i bøker som man finner rundt om. Men det er klart at det er ekstra kjekt å ha den forkunnskapen, det gjør jo inntrykket bare sterkere. Det er jo flere ting som rett og slett ikke er forklart, som man er nødt til å ha lest bøkene eller spilt de tidligere spillene for å virkelig forstå.

Lenke til kommentar

"The Witcher 3: Wild Hunt er det tredje og siste spillet fra CD Projekt RED basert på den polske fantasy-bokserien med samme navn."

 

det er ikke det siste spille av the witcher, men siste spille med Geralt of Rivia som hoved person.

dette har blitt sakt på et av forum sidene deres

 

OK. Eg trudde ordet "siste" i denne samanhengen bare var meint å bety "nyaste".

Lenke til kommentar

 

For noen som ikke har spilt noen av de forrige spillene i serien, hvordan vil det være å settr seg inn i story messig?

 

Ja det lurer jeg på også? Er storyen basert på bøker? har noen forresten lest de bøkene?

Storyen er basert på en serie polske bøker, er usikker på om de er oversatt enda, men de holder i så fall på med oversettingen.

 

Det er litt innviklet historie messig, kan kanskje sammenlignes litt med game of thrones. Jeg ville sett denne videoen før du skal spille witcher 3, inneholder ingen spoilers, men forklarer backstoryen ganske så bra.

 

Uansett om du har spilt forgjengerne eller ikke anbefaler jeg virkelig witcher 3. Ga meg ca 100 timer med varierte quests og story, og jeg gjorde ikke i nærheten av alle sidequests.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...