Gå til innhold

Slik blir tøffingutgaven av Samsung Galaxy S6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saved by the bell..

 

Man snakket en stund om større batteri og kanskje tilogmed SD-kortplass. Nå finnes ingen grunn til å oppgradere fra (allerede vanntette) S5. Det hadde vært så utrolig enkelt for Samsung å gjort det lille ekstra - men neida.

 

Det jeg skjønner aller minst av (det gjelder alle - Apple inkl) er batteristørrelse. Folk kjøper ekstracover i massevis, så å gjøre telefonen noen millimeter tykkere har åpenbart ikke noe problem veldig mange. Så hvorfor i h... fortsette med batteristørrelser som såvidt tåler èn dag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Saved by the bell..

 

Man snakket en stund om større batteri og kanskje tilogmed SD-kortplass. Nå finnes ingen grunn til å oppgradere fra (allerede vanntette) S5. Det hadde vært så utrolig enkelt for Samsung å gjort det lille ekstra - men neida.

 

Det jeg skjønner aller minst av (det gjelder alle - Apple inkl) er batteristørrelse. Folk kjøper ekstracover i massevis, så å gjøre telefonen noen millimeter tykkere har åpenbart ikke noe problem veldig mange. Så hvorfor i h... fortsette med batteristørrelser som såvidt tåler èn dag?

 

Nettopp av den grunn er en OnePlus One på vei til meg nå.

Lenke til kommentar

 

 

Nettopp av den grunn er en OnePlus One på vei til meg nå.

Vurderte tilsvarende, rimeligere (tilsynelatende like kraftige) telefoner selv før det allikevel ble S5. Årsak er rett og slett antatt byggekvalitet; Samsung S5 (IP67) tåler vann, holder det gående i -20 (egen erfaring) og tåler generelt mye juling. Antagelsen er at de til halve prisen muligens tåler mindre rent mekanisk.. vanntett var uansett krav, tar mye bilder - S5 er meget bra på dette og småting som manglende LTE 800 Mhz (svakere 4G støtte) ville irritert meg..

Lenke til kommentar

Dette ser lovande ut, det er store sjansar for at dette vert min neste telefon!  :grin2:

 

Ut frå det eg finn på nettet så er S6 Active berre tilgjengeleg i USA via AT&T (i alle fall no i starten), og eg har ikkje funne noko meir angåande når/om han vert ålment tilgjengeleg her på berget. Er det nokon som har kome over noko meir informasjon om dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...