Gå til innhold

Superhelt-MOBA går av med døden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene.

 

Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene.

 

Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel.

 

I Heroes of the Storm ser du ikke enemy chat, og du kan til og med skru av allied chat også. På den måten kan du få det fredelig :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene.

 

Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel.

 

hadde det samme problemet med moba-spill, helt til jeg testa heroes of the storm.

storkoser meg med det, terskelen er ikke like stor som i andre moba-spill, og så virker det litt som at de jeg spiller med er litt eldre :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene.

 

Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel.

Jeg har ikke hatt lyst til prøve disse spillene før jeg leste posten din :) Jeg tror det kunne vært dritmoro å bare kaste seg rett inn i et online game uten å ha satt seg inn i sakene først. Om noen blir sinna så kommer jeg bare til å svare tilbajke med samme mynt :)

Endret av Rompel & Skinnrolf
Lenke til kommentar

Heroes of the storm, sier dere? Kanskje jeg skal gi det enda et forsøk? Jeg prøvde det litt også under alphaen, og det er soleklart det beste jeg har prøvd i sjangeren, med god margin.

 

Langt fra det beste, men det letteste er det nok. Vil si at HoN har det beste MOBA Spillet pr dags dato. LOL er mest populært og litt lettere en HoN igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...