Gå til innhold

7 sitater som viser Elon Musks sanne ansikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en snodig ting jeg la merke til. Hvor mange personer er i bildet med Musk og Obama? :)

Brian Mosdell (hvit trøye), Leslie Woods Jr. (blå trøye), President Obama, Neil G. Hicks (bak Musk), Florence Li (rød bluse, skjult), Elon Musk, NASA Administrator Charles Bolden pluss en i militæruniform bak Obama eller Mosdel.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

"? Vi jobbet alle 20 timer om dagen. Han jobbet 23 timer. "

 

Veldig sannsynlig.

 

Hvor effektiv er man egentlig under et slikt regime? Får ikke jeg nattesøvnen min så er jeg ubrukelig neste dag. Og bruker de noe stimulerende til å holde kjøret i gang så funker bare det en liten periode før det blir bare rot. Er skeptisk til folk som hevder å ha jobbet et enorm antall timer. Enda til gode å høre noen som hevder de jobber mer enn 24 timer i døgnet da. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

"? Vi jobbet alle 20 timer om dagen. Han jobbet 23 timer. "

 

Veldig sannsynlig.

 

Hvor effektiv er man egentlig under et slikt regime? Får ikke jeg nattesøvnen min så er jeg ubrukelig neste dag. Og bruker de noe stimulerende til å holde kjøret i gang så funker bare det en liten periode før det blir bare rot. Er skeptisk til folk som hevder å ha jobbet et enorm antall timer. Enda til gode å høre noen som hevder de jobber mer enn 24 timer i døgnet da. :p

Det finnes forskjellige døgnrytmer hvorav den mest ekstreme består av 6 20-minutters søvnfaser i løpet av ett døgn

Lenke til kommentar

 

"? Vi jobbet alle 20 timer om dagen. Han jobbet 23 timer. "

 

Veldig sannsynlig.

Hvor effektiv er man egentlig under et slikt regime? Får ikke jeg nattesøvnen min så er jeg ubrukelig neste dag. Og bruker de noe stimulerende til å holde kjøret i gang så funker bare det en liten periode før det blir bare rot. Er skeptisk til folk som hevder å ha jobbet et enorm antall timer. Enda til gode å høre noen som hevder de jobber mer enn 24 timer i døgnet da. :p

 

 

Man er vanligvis ikke spesielt effektiv om man arbeider sånn.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...