Gå til innhold

Microsoft feirer 40 år – les brevet Bill Gates sendte til alle de ansatte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje Mr Gates burde holdt seg til bare Microsoft. Ikke alle her ute som mener hans samarbeid med vaksine selskaper og Monsanto er til menneskehetens interesse slik Gates selv hevder! Man så jo hva som skjedde da Apple mistet Steve Jobs, og hva som skjedde da han kom tilbake. Hvordan det blir for Microsoft videre får tiden vise, men bra han er teknisk rådgiver da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Den 4. april 1975 skjedde en av IT-verdenens viktigste begivenheter, da en 20 år gammel gutt ved navn Bill Gates og hans to år eldre kompis Paul Allen formelt startet programvareselskapet som skulle endre verden.

 

Vel vel, man får nå lov til å bli pult av betraktelig eldre damer eller menn. Man er passert konfirmasjonsalder og det ene med det andre. Man får til og med kjøpt sprit. Tobakk.. Førerkort også. Stemmerett har man fått seg. Og man kan sikkert ramse opp mye mere.

 

ER din definisjon av hva en gutt er for noe, riktig Eigil Knudsen?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje Mr Gates burde holdt seg til bare Microsoft. Ikke alle her ute som mener hans samarbeid med vaksine selskaper og Monsanto er til menneskehetens interesse slik Gates selv hevder! Man så jo hva som skjedde da Apple mistet Steve Jobs, og hva som skjedde da han kom tilbake. Hvordan det blir for Microsoft videre får tiden vise, men bra han er teknisk rådgiver da....

 

 

Jeg er enig i at Monsanto er et drittselskap. Men, det virker jo å være vanskeligere å unngå slike kontakter i USA, når de har brukt lobbyvirksomhet for å påvirke nasjonen. Kanskje Gates ikke kan unngå Monsanto fordi de er så store og involverte i det ene og det andre?

 

Uansett er det vel bra det gode han får til for menneskeheten som filantrop.

Lenke til kommentar

 

 

 Den 4. april 1975 skjedde en av IT-verdenens viktigste begivenheter, da en 20 år gammel gutt ved navn Bill Gates og hans to år eldre kompis Paul Allen formelt startet programvareselskapet som skulle endre verden.

 

Vel vel, man får nå lov til å bli pult av betraktelig eldre damer eller menn. Man er passert konfirmasjonsalder og det ene med det andre. Man får til og med kjøpt sprit. Tobakk.. Førerkort også. Stemmerett har man fått seg. Og man kan sikkert ramse opp mye mere.

 

ER din definisjon av hva en gutt er for noe, riktig Eigil Knudsen?

"En ung mann som ennå ikke har tiltredd de rollene som rent miljømessig forventes av en mann, som å forsørge sin familie og å ha en fast jobb, kan også omtales som en gutt"

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

 Den 4. april 1975 skjedde en av IT-verdenens viktigste begivenheter, da en 20 år gammel gutt ved navn Bill Gates og hans to år eldre kompis Paul Allen formelt startet programvareselskapet som skulle endre verden.

 

Vel vel, man får nå lov til å bli pult av betraktelig eldre damer eller menn. Man er passert konfirmasjonsalder og det ene med det andre. Man får til og med kjøpt sprit. Tobakk.. Førerkort også. Stemmerett har man fått seg. Og man kan sikkert ramse opp mye mere.

 

ER din definisjon av hva en gutt er for noe, riktig Eigil Knudsen?

Seriøst. Det er kommentaren din til denne artikkelen? Du har nettopp vist meg en ny dimensjon av meningsløshet, tusen takk :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Kommentarer om vaksiner og GMO viser bare hvor dumme og antivitenskapelige enkelte er.

 

Hvis det er greit at millioner skal sulte ihjel eller dø av kurerbare sykdommer, så tar dere et fryktelig stort ansvar. Et ansvar dere er ALT for kunnskapsløse til å inneha.

 

Bill Gates er et geni, og han viser den rette veien videre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg svarer ikke på folk som bruker personangrep som virkemiddel her. Folk får gjøre som de selv vil, men jeg for min egen del ønsker ikke å delta i et eksperiment på vårt mennesklige DNA som vaksiner og GMO faktisk er. Dessuten har de ikke sluttet å putte kvikksølv i dem! Det at Bill Gates støtter dette er det jeg reagerer på. Utover det så er dette helt off topic egentlig, så best jeg stopper her.

Lenke til kommentar

Hvis du oppfatter nedsabling av løgner som personangrep, så gjerne det. Ønsker du å bli tatt seriøst så må du slutte å lyve og heller lese deg opp på vitenskapelig konsensus.

 

Kvikksølv i vaksiner: http://tjomlid.com/2014/06/17/kvikksolv-lureri-fra-antivaksineleiren/

 

GMO: http://www.popsci.com/article/science/core-truths-10-common-gmo-claims-debunked

 

Skulle ikke forundre meg ett sekund, om du tror at menneskeskapte klimaendringer ikke finnes heller... ^^

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis du oppfatter nedsabling av løgner som personangrep, så gjerne det. Ønsker du å bli tatt seriøst så må du slutte å lyve og heller lese deg opp på vitenskapelig konsensus.

 

Kvikksølv i vaksiner: http://tjomlid.com/2014/06/17/kvikksolv-lureri-fra-antivaksineleiren/

 

GMO: http://www.popsci.com/article/science/core-truths-10-common-gmo-claims-debunked

 

Skulle ikke forundre meg ett sekund, om du tror at menneskeskapte klimaendringer ikke finnes heller... ^^

 

Mulig dette er helt nytt for deg, men forskere kan faktisk bli kjøpt og betalt til å si noe et selskap vil at dem skal si, hvis det passer deres agenda. Det finnes også nok av mennesker som tar seg selv for seriøst. Siden du nevner menneskeskapte klimaendringer, så nekter jeg ikke for det, men problemet er mye, mye verre enn klimagasser. Ta en titt her.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

Jeg bryr meg virkelig ikke hva du måtte mene om meg eller den nettsiden. Slike kommentarer sier bare mer om deg enn om meg.

 

 

Jeg vet ikke, denne debatten tegner et mye tydeligere bilde av deg, Betroz, enn av FB.636388871. Han kan være en helt alminnelig person, for alt jeg vet. 

Endret av tommyb
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg bryr meg virkelig ikke hva du måtte mene om meg eller den nettsiden. Slike kommentarer sier bare mer om deg enn om meg.

 

 

Jeg vet ikke, denne debatten tegner et mye tydeligere bilde av deg, Betroz, enn av FB.636388871. Han kan være en helt alminnelig person, for alt jeg vet. 

 

 

Uansett så har jeg sporet helt av her. Var i grunn dumt av meg å nevne det om Bill Gates. Jeg burde ha lært egentlig. Folk liker aldri å bli utfordret på sitt eget verdenssyn, men noen ganger er det nødvendig. Bare ikke her. Forum moderator burde vel slette all off topic her.

Lenke til kommentar

 

 

 

 Den 4. april 1975 skjedde en av IT-verdenens viktigste begivenheter, da en 20 år gammel gutt ved navn Bill Gates og hans to år eldre kompis Paul Allen formelt startet programvareselskapet som skulle endre verden.

 

Vel vel, man får nå lov til å bli pult av betraktelig eldre damer eller menn. Man er passert konfirmasjonsalder og det ene med det andre. Man får til og med kjøpt sprit. Tobakk.. Førerkort også. Stemmerett har man fått seg. Og man kan sikkert ramse opp mye mere.

 

ER din definisjon av hva en gutt er for noe, riktig Eigil Knudsen?

"En ung mann som ennå ikke har tiltredd de rollene som rent miljømessig forventes av en mann, som å forsørge sin familie og å ha en fast jobb, kan også omtales som en gutt"

Bra sagt! Dessuten får man ikke kjøpt alkohol i USA før fylte 21 år :)
Lenke til kommentar
 

 

 

"En ung mann som ennå ikke har tiltredd de rollene som rent miljømessig forventes av en mann, som å forsørge sin familie og å ha en fast jobb, kan også omtales som en gutt"
Bra sagt! Dessuten får man ikke kjøpt alkohol i USA før fylte 21 år  :)

 

 

Så om man ikke danner familie, så er man da per definisjon i "deres øyne" aldri noen mann. Forblir man da en gutt til man forlater denne verdenen?

 

Jeg har aldri hørt noen omtale en gammel skrukkete 80-årig mann for en "gammel gutt".

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

 

 

"En ung mann som ennå ikke har tiltredd de rollene som rent miljømessig forventes av en mann, som å forsørge sin familie og å ha en fast jobb, kan også omtales som en gutt"
Bra sagt! Dessuten får man ikke kjøpt alkohol i USA før fylte 21 år  :)

 

 

Så om man ikke danner familie, så er man da per definisjon i "deres øyne" aldri noen mann. Forblir man da en gutt til man forlater denne verdenen?

 

Jeg har aldri hørt noen omtale en gammel skrukkete 80-årig mann for en "gammel gutt".

 

80 år er vel å strekke begrepet "ung mann" litt langt vel :)

Lenke til kommentar

80 år er vel å strekke begrepet "ung mann" litt langt vel  :)

 

80-årige ungkarer eksisterer jo. Jeg er ikke i en så høy aldersgruppering.  :)

 

Men, nå er det dere som har vridd på utgangspunktet. Fordi det stod i artikkelen følgende:

da en 20 år gammel gutt ved navn Bill Gates

Nå begynner dere å endre begrepet gutt til mann.  ;)

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...