Gå til innhold

Folkene bak Space Engineers byr på middelalderbygging


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med små spill selskap som lager nytt prosjekt før dei er ferdig med det første? space engineers er ikkje nærheten av ordet ferdig

 

Tjene mer penger, dette sier jo seg selv. Men synd det går utover Space engineers. En ting er hvertfall sikkert. Om dette gikk utover utviklingstiden til Space Engineers så ville de aldri ha innrømmet det.

Lenke til kommentar

Hvis de kan skilte med den typen salgstall de sier de har, så tror jeg det ville vært veldig dumt av dem å ikke starte utvikling av flere prosjekter. Vi kan ikke forvente at alle pengene de tjener skal gå tilbake i Space Engineers, og penger bør jo helst investeres i noe fornuftig i stedet for å bare ligge på bok. Det er jo klart de, som de fleste andre spillutviklere, har ambisjoner som strekker seg litt lenger enn til lanseringen av neste spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Kommer ikke til å kjøpe det før jeg ser at det er AI i enten det eller Space Enginers, for jeg vil ikke spille med random folk på internett i et sånt type spill, da kan andre random dudes bare ødlegge det jeg gjør med en gang. og kjenner bare 3 personer som har spillet, og bare 1 av dem spiller spillet innimellom.

Lenke til kommentar
Har spilt SE litt av og på, og forløpig må jeg si meg fornøyd med antall timer jeg har spillt opp mot prisen jeg betalte for spillet.

Spillet er selvsagt ikke ferdig enda, men kommer får en oppdatering ca en gang i uka.


Dette nye spillet ser ut til å være noe jeg kommer til å like, og jeg kaster gjerne noen kroner til i retning av KSH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært virkelig kult å kunne lage en server med kompiser, bygge en festning/borg og så åpne serveren for beleiring av andre spillere. Problemet med rust er at pvp er 80-99% mot sleepers og ikke aktive spillere, har vært med på et par stamme mot stamme kamper og de er utrolig artige, men dæven så lite det blir av det når det å drepe offline players er risikofritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...