Gå til innhold

– Den neste Office-versjonen er rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Håper de får orden på Outlook, dagens versjon har vært ustabil for meg siden den ble lansert, både på Win7, Win8 og Win8.1.

Hvordan ustabil? Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i hva du sier.

 

Ofte hvis jeg skal søke etter mail eller starte en ny e-post, så fryser Outlook og må lukkes ned og åpnes igjen. Dette skjer veldig ofte, kan selvsagt være relatert til kommunikasjonen med webmail-serveren, men det er outlook det også. Uansett fryktelig irriterende, og dette har skjedd selv etter formatteringer...

 

EDIT: Også på to forskjellige maskiner, en Dell og en Samsung.

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Jeg bruker fortsatt Office XP, og ser ingen grunn til å oppgradere. Faktisk synes jeg "forbedringene" i nyere versjoner er mer til frustrasjon enn hjelp.

 

Da burde du delta på ett kurs for å lære om forbedringene. For de er mange og på ingen måte til frustrasjon. Jeg underviser mye i bruker av Office 2010/2013 og at disse programversjonene er de beste i rekken er ikke jeg i tvil om. Jeg håper de kommer med en Office pakke til OSX som er bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Jeg bruker fortsatt Office XP, og ser ingen grunn til å oppgradere. Faktisk synes jeg "forbedringene" i nyere versjoner er mer til frustrasjon enn hjelp.

Da burde du delta på ett kurs for å lære om forbedringene. For de er mange og på ingen måte til frustrasjon. Jeg underviser mye i bruker av Office 2010/2013 og at disse programversjonene er de beste i rekken er ikke jeg i tvil om. Jeg håper de kommer med en Office pakke til OSX som er bedre.

 

Så ikke dette svaret før nå, men kan du kort si noe om hva jeg går glipp av med å holde meg til Office XP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...