Gå til innhold

- Snart kommer Apples giga-iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ventet"?

Nå kan man diskutere hvem som venter da, for Apple har vel aldri lansert at de kommer til å komme med et 12,9" nettbrett. For alt det vi vet, så skal 12,9"-displayene som apple har bestilt brukes i frontpanelet til den nye AppleTV-boksen som skal kunne fungere i symbiose med den nye 80" iTV-en som kommer i 2015!

 

Alt er spekulasjoner, så at den er "ventet" er nå dagens beste.

Lenke til kommentar

Definer potensial (ikke potensiale) her? Kan ikke akkurat tro at Apple aldri har lansert ting med lunkent potensial :s .

 

Ellers ser jeg ikke problemet med en stor tablet fra Apple. De tar jo en Mormonervri på skjermstørrelse på mobilene og følger etter, virker logisk at de subber etter på nettbrett også?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

 

Så da er det vel bare å vente på at Samsung kopierer Apple som vanlig, og lanserer en "Tab Pro" på 12 tommer ;)

 

På tide å våkne opp i Apple bobla og slutte å sniffe boxeren til Steve Jobs, Samsung lanserte tidligere i år Note PRO og Tab PRO serien sin bestående av tablets, jesus....

Klar over det, jeg var ironisk. Jeg skal legge på en /s tag neste gang ;)
Lenke til kommentar

 

 

Så da er det vel bare å vente på at Samsung kopierer Apple som vanlig, og lanserer en "Tab Pro" på 12 tommer ;)

 

På tide å våkne opp i Apple bobla og slutte å sniffe boxeren til Steve Jobs, Samsung lanserte tidligere i år Note PRO og Tab PRO serien sin bestående av tablets, jesus....

Klar over det, jeg var ironisk. Jeg skal legge på en /s tag neste gang ;)

Haha, sorry x) Ble bare oppgitt ettersom jeg trodde du var seriøs, ikke lett å skille på sarkasme og ett utsagn blant selotene i Menigheten nå til dags. Endret av hyp0crisy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...