Gå til innhold

Nå får Spotify equalizer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette er jo bare en funksjon som legges på for å omgå en svakhet i iOS? Merkelig...

 

Du vet at Android på ingen måte er sikrere?

http://www.mobilen.no/artikler/gigantisk-sikkerhetshull-i-android/162139

 

Nå må folk seriøst ta seg sammen og slutte å klage over et produkt dem ikke har brukt ennå. Dersom dere ikke liker iOS, og iPhone, kan dere ikke gjøre oss som vil oppføre oss en tjeneste; hold kjefte igjen til dere faktisk har noe konstruktivt å komme med?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

 

Dette er jo bare en funksjon som legges på for å omgå en svakhet i iOS? Merkelig...

Du vet at Android på ingen måte er sikrere?

http://www.mobilen.no/artikler/gigantisk-sikkerhetshull-i-android/162139

Det gjelder ikke nyeste versjon av Android. Blir som å påstå at Windows 8 ikke er "sikkert" og peke på et sikkerhetshull i Windows 7. Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det gjelder ikke nyeste versjon av Android. Blir som å påstå at Windows 8 ikke er sikkert og peke på et sikkerhetshull i Windows 7.

 

Dem som påstår at iOS har mindre sikkerhetshull enn det Android har bør virkelig lese seg litt opp på programmering. De som forstår seg på programmering vil si at det ikke er mulig å ha et system fritt for sikkerhetshull uansett hvor mye en jobber. Det gjelder bare å finne hullene.

 

Og selvfølgelig så har du ikke lest artikkelen, hvor det står at over 80% av android mobiler har det sikkerhetshullet, altså er det ikke bare bare.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke skrevet noe om hvilket operativsystem som har flest hull.

Mente selvfølgelig heller ikke at Windows 8 er helt sikkert. Poenget var at hullet fra den eldre versjonen ble tettet i en av de nyere versjonene.

 

Og jo, jeg har lest artikkelen, som jeg tror du vet. Ikke Google sin feil at mobilprodusentene ikke har oppdatert alle enhetene sine eller at folk fortsatt bruker game enheter. Det er også en fordel ved rooting, du kan laste ned ROM med nyere versjon av Android selv om enheten ikke har fått en offisiell oppdatering på flere år.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er jo bare en funksjon som legges på for å omgå en svakhet i iOS? Merkelig...

Du vet at Android på ingen måte er sikrere?

http://www.mobilen.no/artikler/gigantisk-sikkerhetshull-i-android/162139

Det gjelder ikke nyeste versjon av Android. Blir som å påstå at Windows 8 ikke er "sikkert" og peke på et sikkerhetshull i Windows 7.

Du har rett, men så er det, iflg artikkelen, 80% av Android-brukere som bruker utdatert programvare. Ca samme som Windows7 kontra 8. Dette er dermed et relevant poeng.

Lenke til kommentar

Velkommen tilbake sier jeg!

 

Har hatt fere android telefoner og der var det en egen Equalizer app som fungerte bra før, men som jeg ikke har fått til å fungere i det siste. Tror det har noe med oppdatering av android os det siste året å gjøre https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartandroidapps.equalizer&hl=no

 

På min iphone hadde jeg i alle år spotify med den berømte skjulte equalizer funsjonen. Fungerte som en drøm! Har jævelig irriterende når de i sin tid fjernet den i en oppdatering. Får se i kveld om denne funksjonen her holder vann!

 

Det er i det hele tatt drittt irriterende at det ikke er mulig å få inn en systemwide EQualizer på mobil OSene uten å måtte Roote Osene. Det er da slettes ikke alle som har normal hørsel... Dårlig hørsel handler ikke kun om å spille høyere. Det kan hende diskanten river ut ørevoksen din, men at du fortsatt har problemer med å høre hva faen folk sier. Da er eneste løsning en EQ der man kan dra ned diskanten og booste litt på mellomregisteret.

 

Det er ikke så jævelig populært blant arbeidsgivere at man rooter telefonen og bare så det er sagt....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...