Gå til innhold

Neste Android-versjon får ny og raskere «motor»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig!!! Har ventet lenge på ART nå, får bare vente Samsung ikke venter 6 måneder med å oppdatere så ART kan brukes på Note 3 om ikke lenge.

 

Med litt mere nøye lesing ser jeg det kan ta en stund før det kommer i ferdig utgave men når det kommer får alle vi Android brukere samme raskhet som iOS har skrytt av lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips;

 

Utviklermodus er aktivert, men når jeg går inn på utviklervalg finner jeg dessverre ikke valget for å endre dette. Har Sony Xperia Z2. Kunne noen med samme type telefon sjekket fort om de finner det?

 

På min s4 (med slimkat riktignok) er det valg nummer fire fra topper i utvikleralternativene. "Velg kjøretid" på norsk. Har ingen Z2 å sjekke på, men det bør ligge der.

Lenke til kommentar

Har testet ART på HTC one M8. Synes det går ganske merkbart mye "smoothere" Dette var med Android Revolution HD 5.5.. Leste meg ikke helt opp på AndRevo version 7 og satte runtime til ART der å.. Hadde en litt stressende halvtime med å få liv i telefonen igjen da etter en bootloop ;-/ Får ikke mer moro enn man lager selv! Men, det jeg har fått testet på ART virker veldig bra!! :))

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips;

 

Utviklermodus er aktivert, men når jeg går inn på utviklervalg finner jeg dessverre ikke valget for å endre dette. Har Sony Xperia Z2. Kunne noen med samme type telefon sjekket fort om de finner det?

Sony har deaktivert denne foreløpig, så du må installere custom rom for å få ART på telefonen. Det er ihvertfall tilfellet på Z!, så tipper det er samme på Z2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis to brødskiver er bedre enn én brødskive, er det utenkelig for deg at tre brødskiver kan være enda bedre?

Såklart er det forbedringspotensiale. Bare fordi en ting er bedre enn en annen, betyr det ikke at det er umulig å forbedre.

 

That being said, finner jeg ikke valget på min note3 under developer options.

Endret av Slai
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

ART gjør ikke nødvendigvis en app raskere, men gir den merkbart jevnere ytelse. Detter er noe Android trenger da hakking er et altfor velkjent fenomen. ART løser dog ikke dette problemet i sin helhet. Kjører en LG G2 med Cyanogenmod 11 og her kan man i tillegg til å velge ART også velge et performance modus. Tilsammen gjør de telefonen SILKEMYK, faktisk like jevn og fin som en iPhone eller Windows Phone.

Lenke til kommentar

 

Endelig!!! Har ventet lenge på ART nå, får bare vente Samsung ikke venter 6 måneder med å oppdatere så ART kan brukes på Note 3 om ikke lenge.

 

Med litt mere nøye lesing ser jeg det kan ta en stund før det kommer i ferdig utgave men når det kommer får alle vi Android brukere samme raskhet som iOS har skrytt av lenge.

Jeg har det på min Galaxy S5

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips;

 

Utviklermodus er aktivert, men når jeg går inn på utviklervalg finner jeg dessverre ikke valget for å endre dette. Har Sony Xperia Z2. Kunne noen med samme type telefon sjekket fort om de finner det?

 

Sony har sjult valget, var i samme situasjon på min Z1 Compact. Bytt til 3rd party firmware, CyanogenMod fks. Om det finnes noe stabilt til Z2 enda selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...