Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Så hva vil et godt alternativ være da?

Hei, vi synes Asus' G750 er er flott alternativ. Denne testet vi lit tidligere i år og du kan lese testen her:

 

Artikkelen er også oppdatert, da flere enn deg sikkert også lurer på dette :)

 

Mvh

Anders

Stusser litt siden MSI GT70 har jo høyere ytelse. Skal jo bestille meg en spill/alt mulig Laptop som jeg skal ha med til utlandet en måned, så ble veldig skeptisk etter deres innlegg. Jeg så litt på nettet og hadde bestem meg for GT70, Men nå vet jeg ikke lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

880M er ikke et så spennende alternative til f.eks 780M og 8GB vram kan vi vel alle si er ganske overkill med tanke på at det er en laptop. 4GB vil jeg si er mer enn nok.

 

Uansett, er ihvertfall fornøyd med mine 880M. Klarer 16500 i 3Dmark11 med moderat OC på GPU/CPU mens den stasjonære PC'n min klarer 22000 et eller annet. Mye kraft i liten format..

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at den veier nesten 4kg hadde jeg kanskje vurdert den...

 

Pen maskin altså... men er det virkelig nødvendig å dekke den full av klistermerker? Jeg vet jo som regel hva jeg har kjøpt, trenger ikke minne meg på det hver gang jeg åpner PCen.

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Anders, det var ikke denne modellen jeg oppfordret dere til å teste og som du sa du skulle hente inn, men GE70. Den har et vesentlig mindre sultent skjermkort som var hele poenget med testen - at den skulle klare seg uten for stor varme- og støyutvikling. Den har også en skjerm som er blant de mest lyssterke. :p

Lenke til kommentar

Anders, det var ikke denne modellen jeg oppfordret dere til å teste og som du sa du skulle hente inn, men GE70. Den har et vesentlig mindre sultent skjermkort som var hele poenget med testen - at den skulle klare seg uten for stor varme- og støyutvikling. Den har også en skjerm som er blant de mest lyssterke. :p

 

Hei, den du siktet til i e-posten er vi prosessen med å hente inn. Vi håper å teste den snart :)

Anders.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Anders, det var ikke denne modellen jeg oppfordret dere til å teste og som du sa du skulle hente inn, men GE70. Den har et vesentlig mindre sultent skjermkort som var hele poenget med testen - at den skulle klare seg uten for stor varme- og støyutvikling. Den har også en skjerm som er blant de mest lyssterke. :p

 

Hei, den du siktet til i e-posten er vi prosessen med å hente inn. Vi håper å teste den snart :)

Anders.

Imponert! Takk :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...