Gå til innhold

EA tror det er vanskelig å gi ut ett Battlefield-spill i året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bad Company 3 om 3 år ~

Battlefield 5 om 5-6 år ~

 

Sleng på ett til to år til så er det fint. Vil ikke ha enda en serie ødelagt av at de skal gi ut ett spill i året, eller hvert andre år for den saks skyld.

 

Det kommer sikkert til å komme noen små forbedringer her og der men ikke store. Blir jo som COD etterhvert da, nye våpen og baner samt litt annerledes menyer hvert år. Og gud så interessant det er med fisker som reagerer på grunn av at man kommer for nærme! *kremt* Ghosts

 

Det som er enda mer morsomt er jo den grafiske fremgangen, synes nå jeg. Tror en av grunnene til at BF3 ble så stort var på grunn av det store fremskrittet på grafikken fra BC2. Er jo ett framskritt til BF4 og men ikke i nærheten av like mye. Nå er man jo kommet langt i forhold til grafikk men likevel. I tillegg er utviklingen grafisk sett har allerede begynt å stagnere.

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes EA og Dice bør gjør som dem gjør nå. Ta seg god tid med hvert eneste BF spill så det holder kvalitet hele tiden :)

Jeg fikk nesten kreft av den posten.

 

BF4 er så til de grader rushet for å komme ut rett før Call of Duty at hele greia blir useriøst. Allerede ved beta'n så skjønte jeg at her er det MYE jobb igjen.

Beta? Hvilken beta? Fikk bare prøve pre-alpha, jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er jo rett holdning, men jeg skulle helst sett at neste spill fra Dice faktisk er ferdigutviklet når de lanserer det. Jeg skal ærlig innrømme at jeg koser meg glugg i hjel med Battlefield 4 når det faktisk fungerer, men det er ikke til å komme unna at dette har vært en særs klumsete lansering.

 

Jeg ville forøvrig også sagt at spillet hadde en levetid på 2+ år når jeg solgte Premium-medlemskap til 399,-...

Lenke til kommentar

Det kommer jo uansett utvidelsespakker for å fornye litt. Synes faktisk rockstar gjør det meget riktig med GTA serien med mange år i mellom. Flere skulle gått den veien. Skulle likt å sett 3 - 4 år mellom hvert BF spill. Blir som regel bedre kvalitet og av den enkle grunn at tid er alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"? Vi må passe på at vi ivaretar serien"

 

Right, det ser vi at de har gjort ja..

 

BF har bare blitt mindre og mindre "bf" for hver utgivelse. BF1942 var et mesterverk! Det var endel fysikk bugs, men fortsatt en av de beste spillopplevelser jeg kan minnes. Hvem husker feks. ikke de fantastiske slagene på El-Alamein, med skikkelige dogfights, panserkolonner, stupbombing, flak beregning etc.

 

Så kom modern shooter greia med varmesøkende missiles og uav skit, og ødela alt :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...