Gå til innhold

Titanfall vil kun bli å finne på Xbox-konsoller og Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger den ikke.

Hvis du ikke forstår enkel matematikk så ta deg en tur på skolen

PS4 har bedre hardware, enkelt og greit.

BF4

PS4 version's advantages over the Xbox One version thus far

 

- Higher resolution (900p vs 720p)
- Ambient Occlusion
- Self Shadowing
- Certain Motion Blur effects
- Certain Depth of Field effects
- More consistent frame rate
- Better Anti Aliasing
- More accurate IQ and colour palette (similar to the PC version)

Xbox One's advantages(?)

- Sharper (Due to aggressive sharpening, which does also result in a lot of edge halo'ing and added aliasing and shimmering)
- Stronger contrast and saturation (Completely different to the PC/PS4 versions, the XO version has a higher contrast look with crushed blacks and blown whites)

 

 

Endret av Straffa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trener den ikke.

Hvis du ikke forstår enkel matematikk så ta deg en tur på skolen

PS4 har bedre hardware, enkelt og greit.

BF4

PS4 version's advantages over the Xbox One version thus far

 

- Higher resolution (900p vs 720p)

- Ambient Occlusion

- Self Shadowing

- Certain Motion Blur effects

- Certain Depth of Field effects

- More consistent frame rate

- Better Anti Aliasing

- More accurate IQ and colour palette (similar to the PC version)

 

Xbox One's advantages(?)

 

- Sharper (Due to aggressive sharpening, which does also result in a lot of edge halo'ing and added aliasing and shimmering)

- Stronger contrast and saturation (Completely different to the PC/PS4 versions, the XO version has a higher contrast look with crushed blacks and blown whites)

 

 

hahaha! det hjelper ikke med matte vist du ikke kan bruke den vettu.. samme skjedde i forige genrasjon ;)

Lenke til kommentar

Eksklusivitetsavtaler, for noe tøv.

 

AtW

 

Eksklusive spill selger konsoller, slik har det nå da alltid vært. Og jeg leser at endel missliker og gir Microsoft pepper for å kjøpe eksklusive avtaler som dette. Men samme kritikken kommer ikke om fks Sony eller Microsoft kjøper opp hele spill selskapet og får dem til å lage spill kun til deres konsoll.

 

Det finner jeg.....snodig.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

 

Eksklusivitetsavtaler, for noe tøv.

 

AtW

Eksklusive spill selger konsoller, slik har det nå da alltid vært. Og jeg leser at endel missliker og gir Microsoft pepper for å kjøpe eksklusive avtaler som dette. Men samme kritikken kommer ikke om fks Sony eller Microsoft kjøper opp hele spill selskapet og får dem til å lage spill kun til deres konsoll.

 

Det finner jeg.....snodig.

Hva er snodig?

 

MS har ikke kjøpt opp dette selskapet, de slenger på en eksklusivitetsavtale i siste liten. Dermed blir mange som skal ha PS4 og som gledet seg til Titanfall down the line mektig irritert... hva er snodig her? Alle ser at dette blir gjort fordi PS4 leder alle meningsmålinger. MS er desperate, forbrukern taper.

 

Pro-tip: Fuck XBONE, bygg PC + PS4. Beste av begge verdener =P

Endret av Big aim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Eksklusivitetsavtaler, for noe tøv.

 

AtW

Eksklusive spill selger konsoller, slik har det nå da alltid vært. Og jeg leser at endel missliker og gir Microsoft pepper for å kjøpe eksklusive avtaler som dette. Men samme kritikken kommer ikke om fks Sony eller Microsoft kjøper opp hele spill selskapet og får dem til å lage spill kun til deres konsoll.

 

Det finner jeg.....snodig.

Hva er snodig?

 

MS har ikke kjøpt opp dette selskapet, de slenger på en eksklusivitetsavtale i siste liten. Dermed blir mange som skal ha PS4 og som gledet seg til Titanfall down the line mektig irritert... hva er snodig her? Alle ser at dette blir gjort fordi PS4 leder alle meningsmålinger. MS er desperate, forbrukern taper.

 

Pro-tip: Fuck XBONE, bygg PC + PS4. Beste av begge verdener =P

Dette må sikkert koste MS seriøst med gryn.

Utvikler vil selvsagt kreve konpensasjon for tapt salg og siden det virker som PS4 vil selge mye bedre en One.

 

Er en årsak til at det var få esklusive spill i forige generasjon, store spill koste veldig mye og utvikle men selger også veldig godt. Esklusivitet eskluderer store kundemasser.

For titanfall kan det fort bli mesteparten av kjøperene og dette må microsoft kompansere for.

Lenke til kommentar

Hva er snodig?

 

MS har ikke kjøpt opp dette selskapet, de slenger på en eksklusivitetsavtale i siste liten. Dermed blir mange som skal ha PS4 og som gledet seg til Titanfall down the line mektig irritert... hva er snodig her? Alle ser at dette blir gjort fordi PS4 leder alle meningsmålinger. MS er desperate, forbrukern taper.

 

Pro-tip: Fuck XBONE, bygg PC + PS4. Beste av begge verdener =P

 

Jeg svarte på ATWindsor sitt innlegg hvor han skrev "Eksklusivitetsavtaler, for noe tøv."

 

Hvor jeg synes det er snodig at endel reagerer på at Microsoft kjøper en eksklusiv avtale for et spill og ikke på at Microsoft eller Sony kjøper opp et helt spill studio for å få laget eksklusive spill. Det er strengt tatt det samme men mindre penger som bytter hender.

 

At endel har levd i håpet om at Titanfall skulle komme til PS4 nå blir skuffet er ikke så rart, men personlig så har jeg sett dette komme for lenge siden. Med så mye positiv oppmerksomhet Titanfall har fått så er det et smart trekk å få på plass en eksklusivitets avtale.

 

At MS er desperate får være din mening, dette er bare god business og enda en grunn for mange å kjøpe en XBO.

 

 

 

Dette må sikkert koste MS seriøst med gryn.

Utvikler vil selvsagt kreve konpensasjon for tapt salg og siden det virker som PS4 vil selge mye bedre en One.

 

Er en årsak til at det var få esklusive spill i forige generasjon, store spill koste veldig mye og utvikle men selger også veldig godt. Esklusivitet eskluderer store kundemasser.

For titanfall kan det fort bli mesteparten av kjøperene og dette må microsoft kompansere for.

 

Det har kostet MS noen millioner dette, men ikke like mye som å kjøpe opp hele utvikler studioet selvfølgelig. Eksklusive spill er hva som selger konsoller, bare se på PS3 som fikk svakere multiplatform spill omtrent hele sin levetid. En elendig kontroller og svake multiplatform spill, men med noen helt utrolige eksklusive spill var uten tvil hva som gjorde at PS3 tok nesten igjen X360 i antall solgte konsoller (godt mulig dem har klart det nå?).

 

Titanfall har mulighet til å nå nærmere 80 millioner X360 konsoller, et X antall millioner PC brukere og XBO. Det vil vel heller være at dem fleste ville bli ekskludert om det kom kun til Sony sin plattform.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...