Gå til innhold

? Apple-telefonen må koste 180 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Markedet er ikke mettet så lenge folk er villige til å kvitte seg med en halvt år gammel mobil for å kjøpe nyeste modell. Apple, Samsung, Sony og HTC vet at folk gjerne vil ha det nyeste og beste, og at vi har råd til det, så de lanserer nye toppmodeller ofte 2 ganger i året.

 

Selv synes jeg det er moro å prøve nye funksjoner og nye telefoner selv om jeg allerede har en bra telefonsom sikkert vare et år eller to til. Det er vel en slags sløsing, og et luksusforbruk, men ettersom jeg har råd til det og sparer penger andre steder så kommer jeg nok til å vurdere en y telefon igjen før min nåværende iPhone 5 har sluttet å virke.

Lenke til kommentar

Det vil ikke være eksluksivt å eie en vare fra Apple hvis de skal begynne å senke priser på varene sine! Med asiatisk opphav + omgangskretsen består av mer eller mindre idioter som kjøper det nyeste av apple produkter selv om de ikke har råd til det. Langt fra bruke varen opptimalt til det den er bygget for! I Asia er det mer stas å eie en iphone 3 kontra samsung S4.. Forstå det den som kan -_-

Lenke til kommentar

Gammelt nytt :) Det så vi allerede for et år siden og vell så det. Frem til da økte mengden iPhones og Androidenheter likt, mens i den siste tiden har androidenheter tatt over mye av veksten. Grunnen var da at det øverste prisskiktet ble mettet, mens de lavere nivående enda ikke var mettet, og at late adopters nå begynte å bytte ut featurephones med smartphones.

 

MIn iPhone4 har nå overlevd to iPhone generasjoner, og ville trolig også overlevd sin tredje om jeg ikke hadde fått ny telefon fra jobben.

Lenke til kommentar

Lenge siden det har vært eksklusivt å eie en iPhone, ser daglig tenåringer på bussen med skinnende nye iPhones. Det var en av grunnene til at jeg valgte bort iPhone i sin tid, men nå eier like mange telefon fra Samsung så jeg får vel kjøpe meg LG neste gang.

 

Ja no som alle har dei dyraste telefonane så er det faktisk blitt eksklusivt å ha ein billig telefon. Kanskje Apple no har skjønt det.
Lenke til kommentar

Hadde teleselskapene gitt ut en liste over hvor mange familiemedlemmer som arver pappas mobil etter 1-årsbindetiden,ville vi nok få bakoversveis. Eller foroversveis? :-)

Hadde vært innmari praktisk, da jeg hadde inkassoer på 80-tallet, og levde et liv i "sus og dus", (uten dus) med påfølgende rehabilitering i 10 år. ;-)

Så noen ny mobil får jeg ikke lov å kjøpe, siden de er kredittfinansiert. Kapitalismen er djevelens oppfinnelse. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...