Gå til innhold

Square Enix bremser salget av Final Fantasy XIV (PS3, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er synd at nok et MMO har problemer på launch dagen. Dette spillet er fantastisk når det kommer til detaljer, polering, lyder og animering. Et ekstremt godt spill som ikke prøver å revolusjonere, men snarere høyne standarder for MMO-sjangeren. Så det er veldig synd at de ikke har klart å få launch dagen stabil.

 

Vi får håpe de løser server-problemene fort, alle hater en dårlig launch.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er synd at nok et MMO har problemer på launch dagen. Dette spillet er fantastisk når det kommer til detaljer, polering, lyder og animering. Et ekstremt godt spill som ikke prøver å revolusjonere, men snarere høyne standarder for MMO-sjangeren. Så det er veldig synd at de ikke har klart å få launch dagen stabil.

 

Vi får håpe de løser server-problemene fort, alle hater en dårlig launch.

 

Det finnes ikke MMOer med denne populariteten og høyere som ikke har oppstartproblemer. Bare for å trekke inn det klassiske eksempelet så var WoW veldig ustabilt i over 1 måned etter det ble lansert.

Lenke til kommentar

Det er synd at nok et MMO har problemer på launch dagen.

Dette er grunnen til hvorfor jeg kjøpte både Saint's Row 4 og Disney Infinity i stedet for å prøve å spille noe særlig i early access. Selvsagt kommer jeg til å kjøpe både Elder Scrolls Online, Wildstar og EverQuest Next også, men også der kommer jeg til å vente noen dager før jeg gidder prøve å logge inn. Det vil nok alltid være problemer med launch i et MMO. Sånn er det bare. Like greit å bare venne seg til det. ;)

 

For øvrig et utrolig bra spill, basert på de få timene jeg faktisk har fått spilt så langt i open beta og early access. Anbefales til fans av sjangeren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...