Gå til innhold

Dette vises frem på E3 denne uka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maten er en egen spalte, de skriver det for seg selv og nyhetene for seg selv :)

Vel der er det store problemet.

De skriver med mere følelse i matspalten en de gjør i gaming conferences spaltene sine.

 

Maten er dårlig fryser mat som vanlig.

Heck , det er en vanskelig jobb, men hvorfor bruke så mye tid på en blogg om dritmat når de er på fuckings E3.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ikke noe halo fra microsoft?! :O kjipt, det er den eneste grunnen til at jeg vurderer xbox one...

 

Tendensen er at det er rundt 3 år mellom hver Halo lansering (hvertfall i den originale trilogien, og vi ser bort i fra ODST og Reach). I og med at det er under 1 år siden Halo 4 kom ut, ser jeg det som meget usannsynlig at vi får vite noe som helst om Halo 5. Det ser ut til at det eneste fokuset på Halo på årets E3 blir Halo: Spartan Assault for håndholdt. Rest assured, både Halo 5 og 6 kommer til Xbox One, det er kun et spørsmål om tid.

Lenke til kommentar

Microsoft, mandag 19:00 (10 AM lokalt)

Electronic Arts, mandag 22:00 (1 PM lokalt)

Ubisoft, mandag 00:00 (3 PM lokalt)

Sony, mandag 03:00 (6 PM lokalt)

Nintendo Direct, tirsdag 16:00 (7 AM lokalt)

 

Har Ubisoft og Sony alerede hatt sine presentasjoner, eller snakker vi mandag neste uke?

Spøk til side, er nok Tirsdag 00:00 og 03:00 det skal være der ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bekreftet at disse spillene vises på E3?

 

Neppe. Mirror`s Edge 2 er vel ryktet, ettersom det poppet opp på Amazon, eller hvor det nå var. Star Wars 1313 er trolig kansellert, og om jeg ikke husker feil har EA bekreftet at det vil ta en stund til neste gang vi får se nye spill fra Star Wars.

Lenke til kommentar

Hei,

Kan dere ta en nærmere kikk på Ben 10 Omniverse 2? Jeg er sikker på at der hadde fått mange views på Youtube ettersom Ben 10 er en veldig kjent serie for barn og ungdommer over hele verden, og det er sannsyneligvis ikke mange som kommer til å filme demoen av dette spillet. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...