Gå til innhold

? Instagram kommer til Windows Phone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksklusivt for Lumia? Hva faen?

 

Det er vel et resultat av det harde arbeidet Nokia legger ned for å gi kundene sine det lille ekstra. Om det er de som har klart å få til noe slik (når tydeligvis svært mange av de store som lager applikasjoner selv driter i å støtte Windows Phone) er det jo helt greit at det er eksklusivt. Det bruker jo heller ikke å være eksklusivt til evig tid.

 

Er snart ingen applikasjoner jeg føler jeg mangler på min Lumia 920, samtidig som at jeg har blitt litt bortskjemt over hvor bra de fleste applikasjonene ser ut. Tok frem min gode gamle HTC Desire HD her om dagen...fikk nesten bakoversveis over hvor kjipe applikasjonene faktisk ser ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er helt ulogisk og kunder forstår ikke dette og velger bort WP. Om det handler om Nokia-apps, greit, men dette er en app som alle forventer finnes. Det er som å ha Wimp ekskluivt hos Nokia.

Samtidig skremmer det bort andre produsenter (som om ikke de var skremt bort allerede) fra å lansere WP-mobiler når slike grep blir tatt.

 

Å ha apper eksklusivt for enn platform er et "godt grep", men å ta et ett merke fra en felles platform og lansere eksklusive nøkkelapper, er bare dumt. De vil tape på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er uansett rart at MS gir slike apper til sin preferred partner ( Om MS har ansvaret) for da utelukker de andre som Samsung og HTC for å nevne noen.

Det er positivt for deg fordi du tilfeldigvis har en 920 og ikke en HTC eller Samsung. Hadde du hatt det ville du vært på andre siden i denne posten.

 

Jeg syntes uansett at det er en lite strategisk smart avgjørelse (om det er korrekt). At Samsung, Nokia, Huawei og HTC har egne apper som er eksklusiv til sitt merke er greit. Det ser man på Android-platfonemr også, men dette blir bare rart i mine ører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men Nokia kan da uansett ikke klandres for dette? Det er vel også positivt at noen av oss får istedenfor at ingen får.

 

Enig i at Nokia ikke kan klandres for dette, og det er selvsagt ikke urimelig at Nokia får noe igjen for sin iherdige satsing på WP når ingen andre produsenter gjør det. Skyldfordeling til side, så tror jeg derimot ikke det er noe sjakktreff for MS/WP sin del å segregere innholdet i butikken som allerede får mye tyn for manglende innhold.

 

Eiere av Nokia-telefoner har allerede fått en del gulrøtter fra produsenten. Telefonene har en super karttjeneste, gratis musikk og et enestående kamera av en kvalitet og med funksjoner andre kan drømme om. Det er mange gode grunner til å kjøpe Nokia, vil jeg si.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...