Gå til innhold

Nettshop konkurs ?


Anbefalte innlegg

.

Kjære kunde.

Eierselskapet bak Netshop, XL Distribusjon AS har i dag meldt oppbud.

Vi kan derfor ikke ta i mot nye ordre for tiden.

Dersom du har en åpen ordre hos oss anbefaler vi at du logger deg inn og trykker slett på din ordre. Da vil reservasjonen på ditt kort også bli slettet. Dette skjer normalt innen 48 timer. Du vil uansett ikke risikere å miste dine penger, da vi ikke trekker penger fra ditt kort før varene sendes.

Dersom du har spørsmål vedrørende dine ordre, send mail til [email protected],

så svarer vi så raskt vi kan.

 

https://www.netshop.no/default.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iallefall veldig synd, har vært kunde der siden de startet og makan til god service skal en lete lenge etter .

for i de første årene de startet opp drev jeg med bygging av pcer ( titalls pr år) både til andre og til meg selv , i mine ble det lagt inn vannkjøling og det ble brukt temmelig heftig utstyr , så jeg handlet en tid hos flere,men en merket fort hvor servicen var best og til sist handlet jeg vel rundyt 80-90 % av utsyret hos dem og det var aldrig problemer med reklamasjoner eller bytting av utstyr, ja i en periode fikk jeg faktisk låne grafikkort fra øverste hylle for å teste disse .

Har også handlet en god del fotoutstyr der også .

Håper de gjennoppstår ......

Endret av Boralis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig mange her på forumet har, mildt sagt, en litt annerledes mening enn deg om servicenivået til Netshop. Virker som de vanlige kundene ble oversett, mens de litt ekstra gode kundene fikk all servicen.

 

Selv har jeg kun gode erfaringer, men har aldri hatt behov for å benytte meg av reklamasjon/retur/support fra de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...