Gå til innhold

Guide: Microsoft Surface RT eller Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows 8 er noe drit på nettbrett. Alt fungerer nok flott om en kobler til mus og tastatur, men de som sverger til Windows 7 fordi 8 ikke har noe på en PC uten touch å gjøre, har virkelig ikke prøvd Win 8 på nettbrett. Knot er en passende beskrivelse, særlig om en skal bruke PC-programmer Excel er for eksempel ubrukelig uten mus.

 

Selv har jeg to nettbrett, ett med Windows 8 og ett med Android...gjett hvilket dette er skrevet fra.

Lenke til kommentar

Windows 8 er noe drit på nettbrett. Alt fungerer nok flott om en kobler til mus og tastatur, men de som sverger til Windows 7 fordi 8 ikke har noe på en PC uten touch å gjøre, har virkelig ikke prøvd Win 8 på nettbrett. Knot er en passende beskrivelse, særlig om en skal bruke PC-programmer Excel er for eksempel ubrukelig uten mus.Selv har jeg to nettbrett, ett med Windows 8 og ett med Android...gjett hvilket dette er skrevet fra.

 

Heldigvis finnes det de som er sterkt uenig i denne uttalelsen. Jeg synes surface er det første ekte nettbrettet, alle andre er bærbare pcer (tablet) eller leketøy (ipad android nettbrett). Nei endelig finnes et ordentlig verktøy i form av nettbrett: Microsoft Surface.

Lenke til kommentar

Nei endelig finnes et ordentlig verktøy i form av nettbrett: Microsoft Surface.

Et verktøy hvor en ikke kan bruke Excel på en fornuftig måte (uten å koble til mus)? Jeg vil tro ganske mange er avhengig av det.

 

Et verktøy hvor en må skifte mellom to forskjellige tastaturlayout om en vil skrive både datoer og klokkeslett (02.06.2013 09:15:11), da kolon og punktum ikke finnes på samme, og enda verre om en vil skrive komma og noen bokstaver i tillegg.

 

Når det i tillegg har knotete navigering, endring av filnavn og flytting av filer i filutforskeren og et tastatur som ikke skjønner når det skal sprette opp, så bruker jeg mye tid på tull, i stedet for arbeid.

 

Tør ikke tenke på hvordan andre programmer er å bruke, jeg benytter meg stort sett av Excel, Word, Outlook og Adobe Reader.

 

Nå har jeg aldri prøvd Surface, men har en ElitePad 900, mulig det er noen forskjeller...?

Lenke til kommentar

Hvor finner dere alle disse appene til Windows rt. Jeg har surface å finner 18 apper i sjangeren musikk og video. Er det noe jeg må gjøre for å få se flere?

 

Gå i instillinger på markedsplassen og hak bort valget for språk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...