Gå til innhold

Test: Asus PadFone Infinity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det er Gorillaglass, blir det små striper uansett. Selv droppet jeg film på min iPhone 5, den skjermen holder seg enda veldig pen. Små solstriper er det jo noen av selvfølgelig, men så er jeg var med hvor jeg legger den fra med også.

 

Uansett var dette bedre enn forventet, men siden jeg har både mobil og nettbrett jeg er nøgd med, blir det med å ha lest denne omtalen :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde den hatt støtte for minnekort så hadde det antageligvis vert min neste mobil.

 

Trenger du virkelig mer enn 64 gb, pluss lagring i skyen? :) Jeg kjøpte 64 gb versjonen av padfone 2, og synes det er like greit at det ikke er lagring på minnekortet.

 

Tidligere har det bare vært problemer der minnekortet har nullstilt seg, fått feilmeldinger, o.l, stort sett har det bare vært problemer. Nå derimot har jeg plass i massevis.

Lenke til kommentar

Utviklingen av telefon-delen synes jeg går feil vei. Skal en slik noen sinne bli aktuell for meg må telefonen bli betraktelig mindre, lettere og mer robust. Med robust mener jeg å tåle vann og skitt så den tåler utendørsbruk. Man må jo bytte hele garderoben for å kunne få med seg de mest forvokste smartmobilene. Skal man ha noe mindre blir også ytelsen betraktelig dårligere. Det bør være rom for flere alternativer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

-Digger- Asus da jeg og har kjør laptop fra dem siste to årene (en sånn fin Asus W90 18.4") og -liker- virkelig Asus Transformer serien med Android nettbrett (noen av de absolutt beste nettbrettene jeg har prøvd (liker dem bedre en Galaxy Tab serien)

Og med Padfone 2 ser de ut til å ha gjort en kjempejobb.

Men ,for meg iallefall er det et lite men (egentlig ganske stort)

 

....Padfone ? Jeg håper seriøst at de vurderer å drepe det navnet på sikt, det høres -veldig- upent ut og svir og lese.

 

Sier bra om telefon/tableten når det eneste jeg har å utsette på den er navnet. (det er STYGT!)

Litt usikker på hva jeg vil gå for neste gang jeg kikker på tablet PC ,tenkte kanskje en fra Motion Computing (var den type tablet PCer de brukte i Stargate Atlantis ^^)

http://www.motioncomputing.com/products/tablet_pc_J36.asp

 

Lenke til kommentar

Hvor mye lagringsplass følger med de tre konkurrerende telefonene? Jeg antar 16gb på s4, 32 på HTC og 16/32 på z? I såfall er padfone infinity et bedre kjøp dersom man ikke kjøper nettbrettet. Jeg vet at s4 kan ha minnekort, men jeg ville heller heller hatt mye internminne :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål, skulle ikke ubuntu lansere noe lignende til både nettbrett og desktop ?

Ikkje såvidt eg har høyrd om, men du tenkjer kanskje på Ubuntu for telefon og nettbrett... så ein kan jo legge ubuntu inn på både nettbrettet og mobilen, korleis phonepad funksjonen vil då fungere veit eg ikkje... men dei kjem sikkert til å jobbe med å få den funksjonen til å fungere optimalt...

Lenke til kommentar

Batteriet i selve telefonen er økt fra 2140 mAh i PadFone 2 til 2400 mAh i PadFone Infinity. Men siden skjermstørrelsen er økt fra 4,7 til 5 tommer er vi usikre på om det faktisk gir noe utslag i batteritiden. I likhet med PadFone 2 måtte vi lade omtrent en gang i døgnet, ved forsiktig bruk noe sjeldnere. Men alt i alt opplevde vi batteritiden som helt grei sammenlignet med andre mobiltelefoner på markedet.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...