Gå til innhold

Test: Asus PadFone Infinity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker Youtube på nettbrettdelen? Hørte rykter om at det ikke virker?

 

Den virker, men foreløbig virker ikke dynamic switching med youtube. Det blir sikkert fikset snart, men det betyr at hvis du kjører youtube på telefonen må du restarte youtube hvis du docker telefonen i nettbrettet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har jeg fått 64GB versjonen i hus, og fått lekt litt med den er par dager. Telefonen er super, ogdokkingstasjonen er ogsåkul, men gir ikke like solid inntrykk som telefonen.

En ting som er skuffende er den utrolig dårlig Wi-Fi mottakeren. Får knapt dekning 5 meter unna, og veldig varierende i så fall. På 5G nettet som alt annet jeg har virker på, finner ikke Asusen nettet engang... ekstremt skuffende. Håper ft bare er en software-oppgradering som skal til for å rette på det, for jeg liker systemet bra!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått 64GB versjonen i hus, og fått lekt litt med den er par dager. Telefonen er super, ogdokkingstasjonen er ogsåkul, men gir ikke like solid inntrykk som telefonen.

En ting som er skuffende er den utrolig dårlig Wi-Fi mottakeren. Får knapt dekning 5 meter unna, og veldig varierende i så fall. På 5G nettet som alt annet jeg har virker på, finner ikke Asusen nettet engang... ekstremt skuffende. Håper ft bare er en software-oppgradering som skal til for å rette på det, for jeg liker systemet bra!

 

Jeg har overhodet ingen problemer med wifi. Kanskje du har en feilprodusert enhet?

 

Jeg er enig i at nettbrettmodusen ikke føles like snappy. Håper det fikses snart! :)

Lenke til kommentar

Nå er ny firmware lastet ned og installert, v26, så får vi se om det hjelper.

 

Gode nyheter enn så lenge. Oppgraderingen virker å ha løst det største wifi problemet, med dårlig dekning. Virker mer stabilt nå.

får fortsatt bare brukt 2.4GHz nettet og ikke 5GHz, men det funker greit det... begynner å lure på om den faktisk ikke støtter 5GHz!?

Lenke til kommentar
Nå er ny firmware lastet ned og installert, v26, så får vi se om det hjelper.
Gode nyheter enn så lenge. Oppgraderingen virker å ha løst det største wifi problemet, med dårlig dekning. Virker mer stabilt nå.får fortsatt bare brukt 2.4GHz nettet og ikke 5GHz, men det funker greit det... begynner å lure på om den faktisk ikke støtter 5GHz!?

 

Ok, kanskje ikke helt bra ennå ser jeg etter litt mer bruk, varierer mellom 2 og 4 streker på signalet når jeg sitter rolig på samme sted 4m unna routeren.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nå er ny firmware lastet ned og installert, v26, så får vi se om det hjelper.
Gode nyheter enn så lenge. Oppgraderingen virker å ha løst det største wifi problemet, med dårlig dekning. Virker mer stabilt nå.får fortsatt bare brukt 2.4GHz nettet og ikke 5GHz, men det funker greit det... begynner å lure på om den faktisk ikke støtter 5GHz!?
Ok, kanskje ikke helt bra ennå ser jeg etter litt mer bruk, varierer mellom 2 og 4 streker på signalet når jeg sitter rolig på samme sted 4m unna routeren.

 

kan være dårlig dekning der du er

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...