Gå til innhold

Kjøp av gamecube?


Gintoki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp Wii. Den er bedre

 

 

Jeg skal ha meg en wii senere grunnet noen wii spill som skyward sword og noen andre.

 

Du kan jo be om dette hvis du kjøper privat.

 

Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom

varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år.

 

http://sortiment.no/...t/3-kjopsvilkar

 

Da ble det litt mer interesant :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ha meg en wii senere grunnet noen wii spill som skyward sword og noen andre.

 

 

 

Da ble det litt mer interesant :)

 

Du vet at du kan spille GC spill på Wii`en? Bare å investere i en GC controller? (Så slipper du å skaffe deg en Wii senere, som du sier.)

Lenke til kommentar

På Wii kan du gjøre alt du kan med gamecube, bare mye mer.

 

Bla. Kan du spille en del NES-spill, N64-spill, SNES via deres online store. Samt Wii-spill (selvsagt) OG gamecube. Flere muligheter til å koble til nye kontrollere osv. (i tillegg til gamecube kontrollere)

 

Så med mindre planen er å oppbevare gamecube av samle-grunner så ser jeg ikke særlig andre fordeler.

Lenke til kommentar

Dolphin emulator ftw.

 

Jepp, men så krasjer spillene ofte der, selv i twilight princess og wind waker, så mista jeg nesten en time med spilling på hver pga jeg glemte å lagre spillet på viktige steder :/

 

 

Men som dere sier, så er det bedre med wii ja, men jeg har lyst til å samle på eldre konsoller også.

 

Har jo allerede xbox 360, ps3, 3ds og n64

Endret av Pargadox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...