Gå til innhold

Penn vibrerer når du skriver feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja teknologien har gått langt, men jeg ser ikke ett behov for en penn som vibrerer når du skriver feil. Vi har klart oss i så mange år uten og jeg tipper på at det ikke er ett stort problem dette med skrivefeil og vi skjønner det uansett hvis noen har skrevet feil. Vi har en hjerne som kan forstå hva personen egentlig har ment så jeg ser ikke ett behov for denne pennen, men det er en artig sak og ett morsomt påfunn vil jeg si.

Lenke til kommentar

Ja teknologien har gått langt, men jeg ser ikke ett behov for en penn som vibrerer når du skriver feil. Vi har klart oss i så mange år uten og jeg tipper på at det ikke er ett stort problem dette med skrivefeil og vi skjønner det uansett hvis noen har skrevet feil. Vi har en hjerne som kan forstå hva personen egentlig har ment så jeg ser ikke ett behov for denne pennen, men det er en artig sak og ett morsomt påfunn vil jeg si.

 

Man forstår hva folk sier når det er mye støy også, men det er jo ikke ideelt, jo mere "støy" dvs skrivefeil, jo tregere går lesinga, og jo større er sannsynligheten for misforståelser. Jeg er langt ifra noe forbilde på rettskriving, men jeg innser jo at det er fordelaktig med færre feil.

 

AtW

 

Eg held framleis ein knapp på å lære seg språket so godt at ein ikkje treng andre hjelpemidlar for å skrive riktig.

 

Og hvordan gjør man det? Det har seg gjerne sånn at prøving og feiling er sentralt innen læring, og tilbakemelding når man gjør feil er nyttig.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg held framleis ein knapp på å lære seg språket so godt at ein ikkje treng andre hjelpemidlar for å skrive riktig.

Vel, og det er nettopp der et slikt produkt gjør seg gjeldene. ;)

 

Et slikt produkt kan kanskje hjelpe barn i å lære seg språket raskere, for i stede for at du må vente 30 dager og rød skrift under ordene du skrev feil så får du nå umiddelbar reaksjon(og så bærer det videre til glosebok eller noe i den duren). ;)

Pennen skriver jo ikke akkurat ordene sine for deg, i motsetning til APP's på dagens telefoner.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...