Gå til innhold

Nå kan du prøve Path of Exile (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har undersøkt en del etter dette spillet fanget min oppmerksomhet og alt jeg kan si er at det virker som det mest lovende spillet på lenge. Endelig noen som skjønner at noen liker litt kompliserte ting.

 

Dette er Diablo møter Final Fantasy.

Med "dypt" system mener han at det har omtrent samme system som Materia og Sphere grid (yey materia system ^.^). Materia for skills, og Grid for stats, for de som er kjent med disse.

 

Når det snakkes om og selge utstyr, så er det ikke gull, eller noe annet, her. Skal vist være et bartering system, der man byttehandler, eller får materialer til å lage nye ting isteden. Om jeg har forstått det rett.

 

Det er ikke potions heller, men flasker som fyller seg opp mens man sloss, disse blir aldri brukt opp.

 

Alt i alt virker dette som en våt drøm for meg, jeg elsket diablo 1/2 sin mørke stil og gameplay, jeg digget Sphere grid og forguder materia systemet =D

Her er alt samlet!

 

Om du tar en titt og tenker "Diablo/Torchlight er bedre laget" husk dette... Det er gratis... HELT gratis...Og det er ikke laget av blizzard folk ;)

Lenke til kommentar

Dette ser veldig lovende ut, testet litt med Dualist i går kveld, blir mer i dag :)

 

Handelsystemet fungerer slik at når du selger items så får du andre ting i bytte, f.eks. scroll fragments eller hele items, avhengig av hvor mye og antagelig hvor bra items du selger. Når du kjøper ting så betaler du med items som scroll of wisdom (identify), orb of alteration osv. Dette er ting som du selv kan bruke, så det gjelder nok å balansere litt hvor mye skal du bruke selv og hva skal du spare på for å kunne kjøpe ting og tang. First 40 videoen til Force forklarer basisen ganske godt.

 

Noen videoer

Lenke til kommentar

"Path of Exile er gratis å spille, og skal være designet rundt et økonomisystem hvor spillerne selger utstyr de ikke har bruk for på nettet, og kjøper bedre utstyr fra andre spillere."

 

Det der skjønner jeg ikke helt, og det til tross for at jeg har spilt Closed Beta ganske lenge. Hvor kan vi selge ting på nettet? :huh:

 

Ellers bør det nevnes at "klassene" har et felles gigantisk skill tree, men starter på forskjellig sted. Det gjør at det er lett å spesialisere seg på det de er ment for (witch bruker magi, ranger bruker bue osv), men det er også lett å tilpasse alle klassene til nesten hva vi vil. Vil du ha en heks med svært tohåndsvåpen? Ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar

"Path of Exile er gratis å spille, og skal være designet rundt et økonomisystem hvor spillerne selger utstyr de ikke har bruk for på nettet, og kjøper bedre utstyr fra andre spillere."

 

Det der skjønner jeg ikke helt, og det til tross for at jeg har spilt Closed Beta ganske lenge. Hvor kan vi selge ting på nettet? :huh:

 

Det er ein "tradechat" i spillet der kjøp og salg av "items" foregår. Ganske genialt egentlig, men eg trur dei har ein plan om å utvikle trading videre med ein slags "public stash" der du kan annonsere ting du vil selge eller sjå gjennom/kjøpe kva andre selger.

 

Ellers kan eg sei at dette spelet er kanskje det mest lovande eg har sett på maaaange år! Eg anbefaler alle på det sterkaste å prøve det ut eit par-tre timer MINIMUM før ein eventuelt gir seg :)

Lenke til kommentar

Det er ein "tradechat" i spillet der kjøp og salg av "items" foregår. Ganske genialt egentlig, men eg trur dei har ein plan om å utvikle trading videre med ein slags "public stash" der du kan annonsere ting du vil selge eller sjå gjennom/kjøpe kva andre selger.

 

Ellers kan eg sei at dette spelet er kanskje det mest lovande eg har sett på maaaange år! Eg anbefaler alle på det sterkaste å prøve det ut eit par-tre timer MINIMUM før ein eventuelt gir seg :)

Vet det er trade-chat, men det har jo stort sett samtlige andre online-spill også, og jeg vil ikke si det er å "kjøpe og selge på nettet"?
Lenke til kommentar

"As part of the process of entering Open Beta, we have wiped all characters and reverted them to level 1 so that their names are retained. All items have been destroyed apart from the Unique prize item "Demigod's Presence" and Kiwi pets. There will never be another character or item wipe."

 

tatt fra changelog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...