Gå til innhold

Injustice: Gods Among Us har fått dato (PS3, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en unge til dette! Greit nok var det Mortal Kombat vs DC spillet ræva så til de grader, men det forrige Mortal Kombat-spillet var glimrende, og Injustice bruker den samme motoren (skjønt oppdatert, så klart.) Det eneste jeg ikke liker er t Superman er med. Han er rett og slett for sterk. Jeg ville ha foretrukket at vi hadde karakterer som er mer eller mindre like sterke. Hele Batman-universet, Green Arrow, The Flash og en drøss andre er jo mer eller mindre helt vanlige folk. Superman banker glatt hele gjengen med en hånd uten å bli svett engang, med mindre de gir ham en tådelig grunn til hvorfor han er svak nå. (eller enda verre: at de gjør alle de andre liker sterk.)

Lenke til kommentar

Problemet med siste spill altså MK VS DC var at iforhold til classic Mortal Kombat så var det ikke litt blodig engang. Hele pointet for min del med Mortal Kombat er etter du har klart å banke møkka av motstanderen så inputer du en awesome fatality som e super gory.

 

Dette er for øvrig min favoritt fra det siste mortal kombat spillet:

 

 

Designmessig kunne den vært en av fellene i en av Saw filmene :D

Lenke til kommentar

Det jeg synes var det største problemet med DC vs MK var at hele motoren som drev spillet stinket. Jeg fikk aldri følelsen av at jeg hadde noe særlig kontroll, og kampene ble rimelig kjedelige saker. Når jeg slår en fyr vil jeg kjenne at slaget treffer, og at han får vondt. Det er derfor jeg elsket de X-ray greiene fra det nyeste Mortal Kombat. De klarte faktisk å gjøre at jeg følte meg kvalm til tider.

 

Speaking of x-ray...

 

http://www.youtube.com/watch?v=kKiXPBRMbgU

 

Tror dessverre ikke at dette spillet kommer til å selge noe særlig. De har nok gjort en brøler i form av å ikke ha DC Comics med i tittelen. Kanskje det hjelper hvis Superman og Batman er svært tydelig på coveret.

Noe sånt som dette?

 

post-284049-0-45056100-1358339188_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det jeg har sett av videoer så og min erfaring med nyeste Mortal Kombat spillet gjør at jeg ser frem til dette spillet.

Og til du som syns Superman er for sterk. Bare for de andre heltene/skurkene å gå rundt med litt grønn kryptonitt det, så skal du se at Superman blir mer på linje med de andre heltene. :p

 

Uansett, i den store tegneserie-sammenheng (både Marvel og DC), så er ikke Superman så tøff egentlig.

Ikke nok med at han får juling av Doomsday, neida, skulle han målt krefter med Marvel så ville han fått juling så det holdt av World War Hulk og Sentry for å nevne noen.

 

Og ja, jeg er litt nerd. Tegneserier på nettbrett har en del av skylda! :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
skulle han (superman) målt krefter med Marvel så ville han fått juling så det holdt av World War Hulk og Sentry for å nevne noen.

Tja, er du sikker på det? ;)

 

Written by Ron Marz and Peter David with pencils by Dan Jurgens and Claudio Castellini, DC Versus Marvel was a four-issue miniseries.

 

Hele mini-serien hadde elleve hovedkamper, der to og to superhelter sloss mot hverandre (en fra DC og en fra Marvel). De seks første var forhåndsbestemt for å følge en historie, men de siste fikk fans bestemme selv med å stemme frem hvem de håpet ville vinne. Ikke uventet var kampen mellom Superman og Hulk en av tingene fans kunne stemme på. Så hvordan gikk det?

 

"Hulk proved to not be the strongest one there is when Superman super-punched him into unconsciousness."

 

Nå skal det sies at Marvel var mer populær enn DC, og Marvel-folkene vant de fleste kampene. På den annen side sloss Wonder Woman mot Storm, men rett før kampen løftet WW opp hammeren til Thor. Det sier litt om henne, til tross for at hun la ifra seg hammeren og tapte kampen.

 

http://ifanboy.com/articles/dc-histories-dc-versus-marvel/

Lenke til kommentar

Tja, er du sikker på det? ;)

 

Written by Ron Marz and Peter David with pencils by Dan Jurgens and Claudio Castellini, DC Versus Marvel was a four-issue miniseries.

 

Hele mini-serien hadde elleve hovedkamper, der to og to superhelter sloss mot hverandre (en fra DC og en fra Marvel). De seks første var forhåndsbestemt for å følge en historie, men de siste fikk fans bestemme selv med å stemme frem hvem de håpet ville vinne. Ikke uventet var kampen mellom Superman og Hulk en av tingene fans kunne stemme på. Så hvordan gikk det?

 

"Hulk proved to not be the strongest one there is when Superman super-punched him into unconsciousness."

 

Nå skal det sies at Marvel var mer populær enn DC, og Marvel-folkene vant de fleste kampene. På den annen side sloss Wonder Woman mot Storm, men rett før kampen løftet WW opp hammeren til Thor. Det sier litt om henne, til tross for at hun la ifra seg hammeren og tapte kampen.

 

http://ifanboy.com/a...-versus-marvel/

Ja, er ganske sikker på det. :p

Det du snakker om her er vanlige Hulk. Det var derfor jeg presiserte med World War Hulk. En Marvel crossover storyline fra 2007 hvor Hulk returnerer til jorda etter å ha blitt lurt og blitt sendt ut i rommet.

 

Liker en Marvel eller tegneserier generelt, så er den verdt å lese sammen med Siege som er en annen stor Marvel crossover storyline.

 

Men dette blir fryktelig detaljert og nerdete. :p

Lenke til kommentar

Ja, er klar over at du spesifiserte World War Hulk. Men jeg synes det blir litt feil å ta med sånne små detaljer. Den originale Superman hadde jo teknisks sett ikke superkrefter, og han kunne ikke fly engang. Alt han kunne var å hoppe veldig høyt, løfte tunge saker og var mer eller mindre udødelig. Alt det andre med røntgetnsyn, flyving, kryptonitt og alt det der kom først lenge senere etter en reboot. Så skal vi ta vanlig Hulk mot den originale Superman? WW Hulk mot Clark fra Smallville? Hulk fra Avengers-filmen mot Christopher Reeve? Å sette opp en liste der samtlige varianter fikk sloss mot samtlige varianter av den andre hadde blitt umulig, derfor mener jeg det eneste rette er å ta den varianten flest kjenner til og sette dem opp mot hverandre. Ergo blir det en helt vanlig Hulk mot en helt vanlig Superman. :)

 

Eller for den saks skyld, hva med Spider-man mot Batman? Skal vi ta den valige Spider-man mot den vanlige Batman? Spider-man fra fremtiden mot Batman Beyond? Spider-man fra filmene mot Dark Knight-Batman? Eller Adam West-Batman? Det er ikke alle Spider-man'er som har vært Peter Parker, så kanskje ta en av dem mot en av Batman'ene som ikke var Bruce Wayne? Men ja, dette er ikke bare på grensen til nerdete. Det er nok langt over for lenge siden. :p

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...