Gå til innhold

Tilbake til Solstheim (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg! Håper dog vi slipper de jævla Cliff Racer svina!

 

Saint Jiub klarte visstnok å drepe alle Cliff Racers i Vvardenfell. Spent på å sjå om han tok dei på Solstheim og.

 

Var ikke Ulfric Stormcloak også Dragonborn da? Han bedrev da med shouts han også ihvertfall

 

Det som eg har lest er at alle kan lære shouts gjett nok tid og dedikering, mens nords har lettare for det. Dragonborns er unike at dei instinktivt kan lære shouts på null tid mens dei klør seg i ræva.

Lenke til kommentar

Gleder meg å se de gamle Morrowind rustningene og slikt. Håper bare de legger mer unikt utstyr i spillet. Jeg syntes det verste med Skyrim er at det er nesten null og niks unike våpen. Det går liksom mest i de faste sverdene og klubbene med veldig simple enchantments. Tenk alt det kule de kunne for eksempel med piler. Piler som forsteiner folk, eller som får dem til å forsvinne i røyk\damp. Samme gjelder magien.

 

Lenke til kommentar

Hvordan henger disse expansionpackene sammen med bare Skyrim?

 

Er det slik at du må starte en ny karakter for Dragonborn og Dawnguard (Hearthfire la vel bare til noen nye muligheter?).

 

Jeg mener, det er vel slik at om du har Skyrim + Dawnguard, så skal du kunne gjennomføre historien I Skyrim uten av den er noe påvirket av det nye i Dawnguard.

Lenke til kommentar

Det deadriske riket du får besøke denne gangen er dimensjonen til Hermeus Mora. Grunnen til at det står Oblivion under bildet, er at alle rikene går under Oblivion-paraplyen, og det finnes 16 av disse rikene, altså et for hver prins.

 

Når du utforsket Shivering Isles i Oblvion-utvidelsen, var det altså Sheogoraths rike i Oblivion du utforsket. Andre riker er Quagmire, Coldharbour, Monnshadow og Badlands (som var området du utforsket i Oblivion).

 

Alt dette kan leses om i boken "Planes of Oblivion" inne i selve spillet.

Lenke til kommentar

Det deadriske riket du får besøke denne gangen er dimensjonen til Hermeus Mora. Grunnen til at det står Oblivion under bildet, er at alle rikene går under Oblivion-paraplyen, og det finnes 16 av disse rikene, altså et for hver prins.

Er ikke de daedriske rikene bare mesteparten av Oblivion? Det er jo også et par uavhengige riker, slik som Soul Cairn i Dawnguard og Mankar Cameron's Paradise, samt et par stykker til.

Lenke til kommentar
Det deadriske riket du får besøke denne gangen er dimensjonen til Hermeus Mora. Grunnen til at det står Oblivion under bildet, er at alle rikene går under Oblivion-paraplyen, og det finnes 16 av disse rikene, altså et for hver prins.
Er ikke de daedriske rikene bare mesteparten av Oblivion? Det er jo også et par uavhengige riker, slik som Soul Cairn i Dawnguard og Mankar Cameron's Paradise, samt et par stykker til.

 

Stemmer det. Tror det blir forklart at de er "forankret" i et av rikene da. Paradise er for eksempel Badlands' svar på Finnmark. Det er der, bare ikke så mange som bryr seg ;)

Lenke til kommentar
Det som eg har lest er at alle kan lære shouts gjett nok tid og dedikering, mens nords har lettare for det. Dragonborns er unike at dei instinktivt kan lære shouts på null tid mens dei klør seg i ræva.

 

Skal stemme dette, da f.eks "greybeards" også kan shoute med fler (vil ikke ha for mange spoilere her inne). :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...