Gå til innhold

Anmeldelse: Assassin's Creed III: Liberation (Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan noen oversette til norsk+

 

Vel, for det første så er det norsk...

Dessuten, hvis du har problemer med å lese dette så anbefaler jeg at du tar til deg litt kultur gjennom film, tv, lesing og å besøke steder som snakker dialekt (innenfor nynorsk). Også anbefaler jeg at du tar deg en tur på skolebenken igjen. Bare noen tips...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har litt lyst på en Vita, men det er jo knapt nok spill som kan rettferdiggjøre et kjøp. Håpet og trodde dette skulle bli et spill som kunne vippe det i favør et kjøp, men den gang ei.

 

Vel, du har jo Uncharted, som kanskje er det mest teknisk imponerende på noen håndholdt. Vita har dog gjort det dårlig i Norge, så du risikerer å finne billige - nye - spill på uventede steder. Men det som virkelig fenger for min del, som aldri har hatt psp, er at man har så godt som hele psp-biblioteket tilgjengelig noen nedlastinger og småkroner unna. Her er det virkelig svært mange uprøvde og fantastisk avhengighetsskapende godbiter å oppdage! :dribble:

Lenke til kommentar

For meg som aldri har hatt playstation av noe slag, er også vita ett hyggelig innslag i heimen. PS1 utvalget setter jeg veldig pris på. Hygger meg med Resident Evil 1 om dagen, håper 2 rekker å komme tilbake i utvalget før jeg er ferdig (det ble fjernet igjen pga bugs).

 

Synes Uncharted er greit, morsomt for grafikken sin del, men ellers ikke det helt store. Blir nok Liberation ønske til jul. Da spillet har fått ca 7 alle andre steder.

 

 

Lenke til kommentar

Vel, du har jo Uncharted, som kanskje er det mest teknisk imponerende på noen håndholdt. Vita har dog gjort det dårlig i Norge, så du risikerer å finne billige - nye - spill på uventede steder. Men det som virkelig fenger for min del, som aldri har hatt psp, er at man har så godt som hele psp-biblioteket tilgjengelig noen nedlastinger og småkroner unna. Her er det virkelig svært mange uprøvde og fantastisk avhengighetsskapende godbiter å oppdage! :dribble:

 

Assassin's Creed blir nok et av de spillene jeg kjøper hvis/når jeg kjøper en Vita, sammen med Uncharted og Gravity Rush. Har PSP så har fått med meg de mest interessante spillene der, men det er jo fint å ha muligheten til å kjøpe og laste ned de spillene også. Håper Sony kommer med et God of War (selv om jeg tviler på at det skjer med det første siden et nytt er på vei til PS3), Rachet & Clank, 3D dot Game Heroes eller et stort vestlig rollespill ala Oblivion/Skyrim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...