Gå til innhold

Anmeldelse: King's Bounty: Warriors of the North (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trives med spillet, men ble ganske skuffet selv. De første øyene har altfor få tropper å velge mellom og man møter på de samme fiendene gang på gang.

I tillegg er det få nye land og talenter.

For ikke å nevne en hel haug med bugs. En del har heldigvis blitt fikset av andre spillere.

Likevel har spillet samme evnen som forgjengerne til å trekke meg inn og få meg til å spille i timesvis. Skulle bare ønske de hadde gjort litt mer med det.

Lenke til kommentar

Takk for anmeldelsen! Synes spillet har fått dårlig dekning i spillmediene generelt. Men det kan nesten ikke forventes mer nå til dags, siden dette er et strategispill for PC, fra Russland. I stedet for anmeldelser av litt av hvert, foretrekker folk å ha hundre tusen anmeldelser av det nye Halo eller CoD-spillet, slik at de kan sitte og sutre om at den ene nettsiden ga spillet 0.1 bedre score enn hva deres favorittside gjør.

 

... Anyways. Tror nok det blir innkjøp av spillet her i jula. :)

Lenke til kommentar

Fin omtaler. Enig i at spillet kan være både vanedannende og repeterende kjedelig på samme tid. Heldigvis er vel den underholdene og vanedannende "bare litt mere" delen sterkest.

 

Synes spillmotoren og grafikkern er helt fin jeg. Trenger ikke FarCry3 grafikk på ALLE spill. Når du snakker om Heroes serien, synes jeg ikke den har blitt noe bedre etter H3, selv med penere grafikk. Dette er pen grafikk som holder i mange år til. Men for all del, en grafisk oppgardering er ingen ulempe, så lenge mengden innhold og kvalitet er stabil...noe det fort ikke blir.

 

Greit at du savner demonkongen fra første spill, men jagga bra at vi IKKE blir servert den helt tullete baby dragen fra forrige utgave. Hva i alle verden tenkte de med der ?

 

De nye viking styrkene er forfriskende i den forstand at de stort sett legger til rette for en mere offensive og brutale kamper. Ikke bare defensivt vente på tur, men kaste seg rett inn i kampene.

 

Nye spell, nye oppgraderings egenskaper.

Kanskje litt for lett på normal vanskelighetsgrad ? Har stort sett gått fra kamp til kamp med minimale tap.

 

Ingen bugs her etter 31 timer.

 

Spillet rebruker gamle landområder. Ikke bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...