Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, DSi, Mac, PC, PS3, Vita, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Edna & Harvey: Harvey's New Eyes på GoG. Virker artig.

 

Dette er uansett et pek-og-klikk-spill med massevis av nøtter, hvor du spiller den ikke helt friske jenta Edna og tøykaninen hennes, Harvey.

 

Dette er vel ikke helt riktig, med mindre det endrer seg etterhvert. Av det lille jeg har spilt spiller vi som Lilly. Edna er der hun også, men ikke som en spillbar karakter. Harvey har jeg ikke sett enda. Men som sagt, mulig det endrer seg siden jeg ikke har kommet særlig langt i spillet. Kanskje vi bytter på å spille som Lilly og Edna?

Lenke til kommentar

Dette kom som lyn fra klar himmel. Har aldri synes denne genren har vært noe særlig, men for første gang likte jeg spillet. Spillet er "Euro Truck Simulator 2".

Endelig noen som har klart å lage et slikt spill, som fenger i det hele tatt. Spilte demoen i fem timer, og nå skal jeg kjøpe det...

 

Hovedgrunnen til at jeg likte spillet, er antagelig at de for en gangs skyld har klart å skape noe i nærheten av realisme. Mye mangler på at det er perfekt, men det er tidenes beste spill i sin genre.

Lenke til kommentar

Dette kom som lyn fra klar himmel. Har aldri synes denne genren har vært noe særlig, men for første gang likte jeg spillet. Spillet er "Euro Truck Simulator 2". Endelig noen som har klart å lage et slikt spill, som fenger i det hele tatt. Spilte demoen i fem timer, og nå skal jeg kjøpe det...Hovedgrunnen til at jeg likte spillet, er antagelig at de for en gangs skyld har klart å skape noe i nærheten av realisme. Mye mangler på at det er perfekt, men det er tidenes beste spill i sin genre.

 

Mye bedre enn tidligere versjoner.

De har dog fortsatt en haug med suicidale AI'er da. De kjører forbi uansett hva det måtte være, og driter i vikeplikt.

 

Lenke til kommentar

Hehe, sant nok, men er det ikke slik i virkeligheten også? ;-) Tar man en tur på Autobahn, og legger seg i marsjfart 160, så går det ikke lenge før det kommer en galning susende forbi i langt over 200, spesielt Bayern.

 

Stort sett må jeg si at jeg er happy med AI, småbilene lar seg som regel skremme av en trailer på vei til å bryte vikeplikten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...