Gå til innhold

Nå blir GoPro enda råere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ville egentlig inn her og skryte av at dere for en gangs skyld var kjapt ute med nyheter. Men så leser eg til min store skuffelse at det dere omtaler er oppdateringen som kom for ni dager siden. Mao, på etterskudd, som vanlig.

 

I tillegg er den attpåtil feil. Dere skriver at endelig kommer de med egen programvare, CineForm. Skjerp dere. CineForm har vært tilgjengelig i lang tid, og den programvaren som nå er lansert heter Protune. Og den er faktisk integrert i oppdateringen som kom for ni dager siden. Ikke som en egen programvare.

 

Den største "blemmen" derimot, er at i dag ble GoPro 3 lansert. Dette har dere ikke fått med dere. Kun at forrige utgave har fått ny firmware, for ni dager siden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan dere misse Hero3 lanseringen i dag?

 

Veldig enkelt, dessverre. Jeg har TRYGLET GoPros hovedkontor om å sende oss pressemeldinger og testeksemplarer, men de svarer bare at de ikke driver med slikt.

 

EDIT: Når jeg nå maste på den norske importøren fikk jeg til svar at "Dette kommer ut i senere i dag."

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Hvordan kan dere misse Hero3 lanseringen i dag?

 

Veldig enkelt, dessverre. Jeg har TRYGLET GoPros hovedkontor om å sende oss pressemeldinger og testeksemplarer, men de svarer bare at de ikke driver med slikt.

 

EDIT: Når jeg nå maste på den norske importøren fikk jeg til svar at "Dette kommer ut i senere i dag."

 

Driver dere ikke research lengre? Sitter dere bare å venter på pressemeldinger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan dere misse Hero3 lanseringen i dag?

 

Veldig enkelt, dessverre. Jeg har TRYGLET GoPros hovedkontor om å sende oss pressemeldinger og testeksemplarer, men de svarer bare at de ikke driver med slikt.

 

EDIT: Når jeg nå maste på den norske importøren fikk jeg til svar at "Dette kommer ut i senere i dag."

 

Driver dere ikke research lengre? Sitter dere bare å venter på pressemeldinger?

 

Vi kan dessverre ikke surfe innom all verdens nettsider i håp om å plukke opp noe der. Vi er helt avhengige av tips og/eller at prosusenten selv gir oss beskjed når de har noe nytt å komme med.

 

3 timer siden infoen om kameraet ble sluppet på GoPros nettsider, fullt mulig å skrive en artikkel på den tiden... Dette er ganske store nyheter!

 

Absolutt, hvis vi hadde visst at det var noe nytt der. Det visste ingen her før vi så denne forumtråden, dessverre.

Lenke til kommentar

Vi kan dessverre ikke surfe innom all verdens nettsider i håp om å plukke opp noe der. Vi er helt avhengige av tips og/eller at prosusenten selv gir oss beskjed når de har noe nytt å komme med.

 

Skal ikke gi dere noe pepper, dere får så hatten passer mer enn ofte nok, synes det derimot er rart om ingen på kontoret deres skummer Engadget daglig =)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Vi kan dessverre ikke surfe innom all verdens nettsider i håp om å plukke opp noe der. Vi er helt avhengige av tips og/eller at prosusenten selv gir oss beskjed når de har noe nytt å komme med.

100% forståelig. Men hadde faktisk forventet at dere hentet informasjon fra kilden, dvs GoPro.com, når dere skrev artikkelen. Og hadde dere gjort dette, noe som beviselig ikke var tilfellet, så hadde det vært åpenbart at GoPro skulle lansere versjon 3 av kameraet sitt i dag.

 

Så kan man jo stille spørsmål med hvor dere fikk artikkelen fra. For det var åpenbart ikke GoPro.com...

Lenke til kommentar

Klarer ikke å laste ned oppdateringen til HD2, noen som har fått det til?

Problemet er at valg av operativsystem ikke virker, nedtrekksmenyen er låst til Mac

Det er ofte forskjellige absurde problemer med den websiden.

 

Prøv http://gopro.com/3d-cineform-studio-software-confirmation-pc/ for å laste ned PC versjonen. Det er ille at man må sitte og dekomponere websidene i de minste faktorer for å greie å hente ned en oppdatering.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å laste ned oppdateringen til HD2, noen som har fått det til?

Problemet er at valg av operativsystem ikke virker, nedtrekksmenyen er låst til Mac

Det er ofte forskjellige absurde problemer med den websiden.

 

Prøv http://gopro.com/3d-...onfirmation-pc/ for å laste ned PC versjonen. Det er ille at man må sitte og dekomponere websidene i de minste faktorer for å greie å hente ned en oppdatering.

 

Takk for den. Det virket. Oppdatering vellykket. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...