Gå til innhold

Logitech er klare for Windows 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med ThaBear. En annen ting er jo det at musen ligner jo fryktelig på Apple sin, forundrer meg nesten ikke om noen blir saksøkt her...

 

Har ikkje sett Apple sin, men er det en eneste likhet så er det bare å rekne med søksmål.. Men tror nok ikkje det kun er Apple som driver med mykje søksmål, det er bare betre "marketsført"

Lenke til kommentar

Apple har jo laget en ekstern berøringsflate! Og så kommer bare Logitech og STJELER ideen til APPLE om at man kan styre en pc med FINGRENE? Det har jo ALDRI vært gjort før! Huff og huff, nå blir nok Logitech nødt til å slite med et erstatningskrav utenfor en hver manns fantasi de neste årene...

Jeg skal ha en sånn!

Lenke til kommentar

Eg ser rett og slett ikke poenget med noe slikt, W8 er jo laget for tablets, eller andre enheter med berørings skjerm.

 

Og desse er "en betre mus" eller en touchpad.. noe vi egentlig har nok av, og de som er fungerer meget godt, så kvifor bruker meir penger, får å ende opp med noko som er fancy men ikke fungerer i praksis?

 

Er ivertfall slik eg ser for meg produktet.

Lenke til kommentar

Tror ikkje desse produktene kommer til å slå an, det er rett og slett for liten bruker gruppe.

 

Men er jo kjekt å sjå att det kommer ny produkter på markedet, er ivertfall første gang eg ser slike produkter.

 

Den berøringsplata muligens, men overhodet ikke de to musene. Den tror jeg vil gjøre win 8 langt lettere for enhver "ola nordmann" som skal ha seg ny pc, og den brukergruppen er stor.

Lenke til kommentar

Nja, må ikke skyve slike produkter vekk som unyttige. Folk som jobber med PC er nesten avhengig av å ha alternativer til vanlig mus, særlig om du jobber med oppgaver det du må bruke den ofte.

 

På mange arbeidsplasser vil du finne folk med f.eks

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623506

Dette ser nok idiotisk ut for de fleste. Men selv da jeg jobber med slike arbeids, ble en rollermouse nødvendig.

 

Slike berøringsplater kan også være nyttig til f.eks mediapcer, der presisjon ikke er viktig i det heletatt. Også slipper du å ha en stygg mus liggende på stuebordet.

 

Lenke til kommentar

var ikke poenget med slike berørings-plater at det kun var en nødløsning ?

Da forstår jeg ikke helt poenget med en ekstern en

 

Det hadde vær bedre hvis det også fulgt med en penn å bruke på den

 

 

Forøvrig så trenger ikke W8 noen spesiell mus for at det skal fungere.

hvis det var noen poeng så kunne de like-godt laget et eget W8 tastatur også

 

Hvorfor har man ikke laget nye utgaver av tastatur og mus spesielt beregnet til hver nye Windows versjon

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg må bare si det, denne touchtrenden er helt idiotisk. Fler og fler produkter , kommer med helt meningsløse touchløsninger. f.eks, min samsung pc-skjerm , touch menyknapper, alle mobiler med touch på selve menytaster. Og hva om du er litt fettete eller våt på henda, nei da funker det ikke. Jeg hadde også en mp3 spiller med touchknapper , helt ubrukelig var den.

Lenke til kommentar

Hadde vært mer aktuelt om hotkeyene var ting som jeg ikke kan nå ved å bruke tastaturet.... alt+tab og win+d gjør basically disse musenes funksjoner ubrukelige. Jeg er for en mer "touch" følelse når jeg bruker den stasjonære pcen min, men ingen av disse gir meg noe nytt sånn som de er nå. Forhåpentligvis kan man sette egne funksjoner på de forskjellige trykkene, i så fall kan den touch-padden være interessant... spesielt om du kan lage flere snarveier enn bare tre fingers-swipe oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...