Gå til innhold

Får ikke startet PSN-utgaven av Resident Evil 6 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så R6 er gitt ut til PS3. Stod ikke noe om det i anmeldelsen dere hadde. Kun 360 som var ført opp som plattform.

 

Når det gjelder PSN er det så mye problemer og lite uttalelser og tilbakemeldinger fra SCEE at jeg droppet Playstation.

Uten at jeg vil skryte noe særlig av PSN bortsett fra at det er gratis og at PS+ er fantastisk, så er vel dette et resultat av manglende testing på Capcoms side.

Lenke til kommentar
Så R6 er gitt ut til PS3. Stod ikke noe om det i anmeldelsen dere hadde. Kun 360 som var ført opp som plattform.Når det gjelder PSN er det så mye problemer og lite uttalelser og tilbakemeldinger fra SCEE at jeg droppet Playstation.
Uten at jeg vil skryte noe særlig av PSN bortsett fra at det er gratis og at PS+ er fantastisk, så er vel dette et resultat av manglende testing på Capcoms side.

 

PSN <333

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så R6 er gitt ut til PS3. Stod ikke noe om det i anmeldelsen dere hadde. Kun 360 som var ført opp som plattform.Når det gjelder PSN er det så mye problemer og lite uttalelser og tilbakemeldinger fra SCEE at jeg droppet Playstation.

 

ser ut som det er fritt fram for xbox troll her ja....

Hva mener du? Høres ut som om det er fritt frem for å anglage andre her også, uten begrunnelse til og med. Signaturen din ( "&--#60;3 PS3 &--#60;3" ) forteller jo ganske klart at det er stor sannsynlighet for at du ikke takler kritikk rettet mot konsollen, og må ty til angrep som brer seg langt utover anklagen, i steden for å vise at jeg tar feil.

 

Det første jeg skrev var sarkastisk til Gamer.no som ikke har klart å få med at spillet også er til PS3 i anmeldelsen. En av grunnene til at jeg ikke leser gamer.no så mye er at de hele tiden har favorisert Xbox over PS. Se anmeldelsen av Killzone 2 for eksempel, og samme fyren for lov til å anmelde Killzone 3.

 

Har alle konsollene, og har i hele denne perioden foretrukket PS3 og kjøpt alle spill som ikke er eksklusive på PS3. Foretrekker DSi fremfor PSP, det er det eneste. Etter den dårlige behandlingen som har blitt gitt av SCEE angående utsettelse av CS: GO og Walking Dead ep. 3, osv. har jeg gitt opp PS Store. Irriterende siden jeg har kjøpt PSN+. Du kan jo gå til PS bloggen og se kommentarer fra leserne og tilbakemeldinger fra skribentene for de siste PS Store oppdateringene de siste 7 ukene. Ikke har PS særlig mange spill i PS Store sammenlignet med Xbox Live, og mange av spillene i PS Store er mye dyrere enn å kjøpe disk i butikken, som igjen kan byttes senere.

 

Har forsovidt gått hovedsaklig over til PC, og venter på Wii U så jeg slipper Wiimote-greiene de har nå, som har ødelagt noe av sjarmen til Zelda og Donkey Kong Country for meg.

Endret av olavalo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så R6 er gitt ut til PS3. Stod ikke noe om det i anmeldelsen dere hadde. Kun 360 som var ført opp som plattform.

 

Når det gjelder PSN er det så mye problemer og lite uttalelser og tilbakemeldinger fra SCEE at jeg droppet Playstation.

Uten at jeg vil skryte noe særlig av PSN bortsett fra at det er gratis og at PS+ er fantastisk, så er vel dette et resultat av manglende testing på Capcoms side.

At det er gratis å spille online burde være en selfølge. PSN+ er også fantastisk, og man kan få mye gratis der, men SCEE er håpløse.

 

Selv om dette er manglende testing av Capcom, og selv om utviklere av Skyrim ikke fokuserer nok på PS3, eller om det er Valve sin skyld at CS: GO ikke er tilgjengelig på PS Store, bryr meg ikke så mye, det eneste som irriterer meg i en god del av tilfellene er at SCEE later som om ingenting har skjedd, og kommer med unskyldinger uten å fortelle hva som er problemet, eller komme med en ny forventet dato. Selv om dette kanskje ikke er tilfellet med RE6 så ser ikke dette så bra ut for PS3 når det stadig dukker opp problemer.

Endret av olavalo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...