Gå til innhold

Mass Effect 1 til PS3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastiske nyheter. Da skal jeg endelig pløye gjennom hele Mass Effect-serien på PS3. Begynte med å spille nummer en og to på 360, før jeg kjøpte to og tre på PS3. På tide jeg gjennomfører hele trilogien på en og samme konsoll.

 

Veldig spesielt at Microsoft godtar dette da, ettersom de står som utgiver for det første spillet. Antar at spill nummer en ikke selger lenger, og at EA krevde at hele serien måtte gis ut på alle platformer for at de skulle gi ut samlingen.

 

Uansett er nok dette en vinn / vinn situasjon.

Lenke til kommentar

Er det verdt å laste ned den nye slutten på ME3? Har ramlet helt av konsoll lasset, og har ikke snøring på om denne er gratis eller ei?

 

Uansett, vil det forekomme noen forberinger på PS3 versjonen av ME1? I så tilfelle kunne jeg lett tenkte meg å kjøpe alle sammen på PS3. Eller kanskje jeg river i og får alle sammen på PC heller :)

Lenke til kommentar

Dette har jeg etterlyst lenge. Mass Effect trilogien er en og samme greie når det kommer til historien.

 

Originale Mass Effect er et bra spill som alle bør få med seg. Det står veldig bra "på egne ben", og det er elementer ved det som jeg foretrekker framfor oppfølgerene.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Er det verdt å laste ned den nye slutten på ME3? Har ramlet helt av konsoll lasset, og har ikke snøring på om denne er gratis eller ei?

 

Uansett, vil det forekomme noen forberinger på PS3 versjonen av ME1? I så tilfelle kunne jeg lett tenkte meg å kjøpe alle sammen på PS3. Eller kanskje jeg river i og får alle sammen på PC heller :)

 

Spørs. For min del likte jeg den originale slutten bedre, ettersom den la opp til Indoctrination Theory, som antakeligvis er noe av det beste jeg har opplevd innenfor spillfortelling på lang, lang tid. Om du mot formodning misliker denne teorien, er det definitivt verdt å laste ned de nye sluttene. I tillegg til utvidede versjoner av de tre originale sluttsekvensene, er det vel gjerne to ekstra sluttsekvenser om jeg ikke tar feil, men selv har jeg bare opplevd den ene.

 

Pakken er selvfølgelig helt gratis. :)

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...