Gå til innhold

– Dawnguard kommer kanskje ikke til PS3 (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke bra for Sony. Om problemene deres fortsetter med PSN, spesielt her i Europa, har ikke Playstation mye å stille opp med fremover.

 

Forrige uke var det CS:GO som manglet, denne uken The Walking Dead. Begge mangler fortsatt og ingen info om det, ute på PS3 i USA, ikke her.

 

PS Store sliter også mer med utvalg av spill på PS Store sammenlignet med Live.

 

Jeg vet ikke om det er selskapet Sony som nedprioriterer Europa, eller om hovedkvartalet til Sony ikke blir oppdatert på problemene som omfatter Europa, men det kan være vanskelig å snu trenden med at flere og flere blir missfornøyde med PS3 sine nettløsninger om de ikke gjør noe med dette og snakker tilbake til felleskapet angående disse problemene.

Lenke til kommentar

Når det gjelder dawnguard, bryr jeg meg lite om værken xbox eller ps3. I mine øyne er dette et spill som er perfekt for pc, med mods osv.

Så at det kom til xbox først syns jeg er litt rart... men men.

 

Når det gjelder ps3 og sony begyner jeg å lure litt på om jeg fortsatt skal bruke dem. Playstation har vært "den gode gamle" for meg lenge, men liker ikke hvor det står i dag.

 

"PS Store sliter også mer med utvalg av spill på PS Store sammenlignet med Live."

 

^ Dette er så sant. F.eks ville plukke opp Ace combat i helgen, men alt jeg fant var så og si alt som er mulig å ha som DLC utenom selve spillet O.o

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bethesda vi vet at Microsoft har betalt dere under bordet,

Heldigvis har jeg pc versjonen.

 

Jeg mener hvor dum trur de vi er,

Alle i staffet går med xbox T shirts, de sier at Xbox var best og lage spill til og så derfor valgte de det som first demo,

 

De lager aldri ferdig produkt til PS3 Fallout New Vegas var ØDELAGT til Ps3 jeg klarte aldri spillet etter 300 timer på grunn at jeg måtte starte på ny 3 ganger ! patch fikset ingen ting.

 

Og nr 1 de er fra Usa, Microsoft er fra Usa, Sony er fra Japan,

 

Håper Bethesda blir patent saksøkt for 500 mill.

 

Fucking liars.

Visst dette er framtiden til gaming så skal jeg begynne med Indie spill,

Hemmeligheter og løgn kommer opp en dag eller senere...

Lenke til kommentar

Er en del innenfor denne industrien som sier at PS3 er pain-in-the-ass vanskelig å lage spill for.http://news.cnet.com/sony-ps3-is-hard-to-develop-for-on-purpose/

 

Jepp. Dette har blitt sagt fra dag for PS3en. Og ærlig talt, er ikke noen konspirasjon Realzi, er du helt tett i pappen? om det var så gale som du tror så hadde dette vært enten 360 eksklusiv eller 360 og PC eksklusiv.

Lenke til kommentar

Er en del innenfor denne industrien som sier at PS3 er pain-in-the-ass vanskelig å lage spill for.http://news.cnet.com/sony-ps3-is-hard-to-develop-for-on-purpose/

 

Forventer du at jeg skal tru på det bare på grunn av at en person sa det ?

For denne personen vet jo ALT,, (Rolls eyes)

Lenke til kommentar

Er en del innenfor denne industrien som sier at PS3 er pain-in-the-ass vanskelig å lage spill for.http://news.cnet.com/sony-ps3-is-hard-to-develop-for-on-purpose/

 

Jepp. Dette har blitt sagt fra dag for PS3en. Og ærlig talt, er ikke noen konspirasjon Realzi, er du helt tett i pappen? om det var så gale som du tror så hadde dette vært enten 360 eksklusiv eller 360 og PC eksklusiv.

Du som er tett i pappen, De fleste inlegg er fra representanter fra spill ikke de som lager spillene, og mest bare se og hør oppspinn hvor de tar 1 kommentar og melker den så i de grader ut,

 

Derfor de ikke gjør spillet ekslusivt for Microsoft er fordi da ville de gått glipp av 4 mill solgte kopier som PS3 solgte, som gør Ps3 like viktig som Xnox 360,

Det er bare et valg mellom smak, noen liker Ps3 noen liker Xbox, Derfor vill disse inleggene fortsette for alltid.

http://news.cnet.com...for-on-purpose/

Dette er bare inlegg fra Sony rivaler, skuffende sitat fra PS3 rival Gabe newell (steam), trudde aldri han skulle synke så lavt , er lenge siden så kanskje han har lært nå.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

For de som tror PSN fortsatt ligger bak XBL, her har dere litt lesestoff:

 

http://kotaku.com/59...ry-of-xbox-live

 

På noen måter misunner jeg XBL, men må si jeg ikke lenger har mye å klage over. Mitt store problem med PlayStation er at det mangler en brukbar partychat, det misunner jeg Xbox eiere.

 

Når det gjelder PlayStation 3, så er det selvfølgelig uheldig for Sony, men jeg kan ikke si det er en stor overaskelse. Sånt er PS3 eiere blitt vant til, dog, litt lei.

Lenke til kommentar

For de som tror PSN fortsatt ligger bak XBL, her har dere litt lesestoff:http://kotaku.com/59...ry-of-xbox-livePå noen måter misunner jeg XBL, men må si jeg ikke lenger har mye å klage over. Mitt store problem med PlayStation er at det mangler en brukbar partychat, det misunner jeg Xbox eiere.Når det gjelder PlayStation 3, så er det selvfølgelig uheldig for Sony, men jeg kan ikke si det er en stor overaskelse. Sånt er PS3 eiere blitt vant til, dog, litt lei.

Glad du skriver, Kotaku har masse gyldne inlegg om Ps3, nå fortiden,

Trist at den mest solgte konsollen i verden skulle gå ned,

 

Men håper de slår til neste konsoll.

Den er ivertfall på samme nivå som resten av de konsollene

Lenke til kommentar

For de som tror PSN fortsatt ligger bak XBL, her har dere litt lesestoff:

 

http://kotaku.com/59...ry-of-xbox-live

 

På noen måter misunner jeg XBL, men må si jeg ikke lenger har mye å klage over. Mitt store problem med PlayStation er at det mangler en brukbar partychat, det misunner jeg Xbox eiere.

 

Når det gjelder PlayStation 3, så er det selvfølgelig uheldig for Sony, men jeg kan ikke si det er en stor overaskelse. Sånt er PS3 eiere blitt vant til, dog, litt lei.

Om du holder til et sted utenfor området der SCEE styrer, så får du sikkert spillene på utgivelsedato og masse funksjoner. Har fortsatt ikke sett noe til CS:GO, og de sier ingenting om hva som skjer eller når vi kan forvente spillet, og slikt skjer med gjevne mellomrom ser det ut til. Og det er rart vi ikke har videoleie på PS3 i Norge når PS3 har det i en rekke andre Europeiske land, men Xbox klarer å levere dette her.

 

I dette og lignende tilfellet er det kanskje mer korrekt å skylde på Bethesda og andre spillutviklere.

 

Håper ikke det blir et veldig stort skille i grafikk på kommende Xbox og PS. Noe jeg nesten synes er viktigst for Playstation for min del er at Sony får orden på den Europeiske avdelingen.

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

På grunn lag av alle andre spill som fungerer på PS3, spesielt de eksklusive spillene som har kommer på PS3, så er det først og fremst Bethesda som ikke klager fungerende spill på denne plattformen :) Altså, det er lite vits å skylde på PS3.. De har kanskje ikke den nødvendige kompetansen som trengs, eller lite erfaring, you name it... Ingen forventer at det skal være LETT å lage spill. Med andre ord, slutt å klage Bethesda, og gjør jobben deres.

Endret av MadRos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På grunn lag av alle andre spill som fungerer på PS3, spesielt de eksklusive spillene som har kommer på PS3, så er det først og fremst Bethesda som ikke klager fungerende spill på denne plattformen :) Altså, det er lite vits å skylde på PS3.. De har kanskje ikke den nødvendige kompetansen som trengs, eller lite erfaring, you name it... Ingen forventer at det skal være LETT å lage spill. Med andre ord, slutt å klage Bethesda, og gjør jobben deres.

De sliter nok med å få rettet opp i det de har gjort feil. Det gikk vel litt fort i svingene når de faktisk lagde spillet og det får de igjen for nå.

Lenke til kommentar

Så glad jeg aldri investerte i en av de nye gamle Konsoller, det blir nok heller verken ps4 eller xbox720 på meg^^

Så det du egentlig sier er at du ikke spiller på konsoll? Den er grei.

 

Ja det blir nok det, men poenget er både artikkelen og diskusjonene under bekrefte min valge mitt til å ikke kjøpe konsoller (Jeg har ganske ofte vurdert en ps3) Eneste jeg hadde kanskje vudert er en åpen konsoll (noe som Ouya) men også bare for å leke meg litt, ingenting kan erstatte pc-en som "hoved" spillplattform for meg.

 

Men jeg synes nå likevel det er ganske kjpt at Dawnguard ikke komme til ps3, når de første lansere spill på en plattform, burde også DLCen være tilgjengelig for denne plattformen.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvorfor de ikke får så godt til DawnGuard på PS3

Microsoft kjøpte DLC som kommer til dem først, sier vel seg selv at Bethesda fokuserer mer på Xbox 360 en PS3

MS spytta inn flere mill kroner og det fører til at Xbox 360 versjonen av spillet blir mest fokus på konsollsiden

 

Synd for de som har kun PS3, men for meg gjør det ingenting, har spillet på PC :)

Synd at det er slikt....

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg vet hvorfor de ikke får så godt til DawnGuard på PS3

Microsoft kjøpte DLC som kommer til dem først, sier vel seg selv at Bethesda fokuserer mer på Xbox 360 en PS3

MS spytta inn flere mill kroner og det fører til at Xbox 360 versjonen av spillet blir mest fokus på konsollsiden

 

Synd for de som har kun PS3, men for meg gjør det ingenting, har spillet på PC :)

Synd at det er slikt....

Det er vel egentlig blitt ganske så åpenbart at Bethesda ikke klarer å lage spillet til PS3. De har jo en ganske så dårlig historie med det. Pengene fra MS og for lite fokus tror jeg ikke har noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg vet hvorfor de ikke får så godt til DawnGuard på PS3Microsoft kjøpte DLC som kommer til dem først, sier vel seg selv at Bethesda fokuserer mer på Xbox 360 en PS3MS spytta inn flere mill kroner og det fører til at Xbox 360 versjonen av spillet blir mest fokus på konsollsidenSynd for de som har kun PS3, men for meg gjør det ingenting, har spillet på PC :)Synd at det er slikt....
Det er vel egentlig blitt ganske så åpenbart at Bethesda ikke klarer å lage spillet til PS3. De har jo en ganske så dårlig historie med det. Pengene fra MS og for lite fokus tror jeg ikke har noe med det å gjøre.

 

Haha jeg liker dette inlegget for det viser at Zenimax og Bethesda er udugelige .

 

Jeg mener hare dere sett Elder of scroll online infoen fra youtube,

de har null peiling, de sier bare at det kommer til og bli som alle andre MMO bare mere polert, er det virkelig noe og se fram til?

 

For dere som tenker og kjøpe PS 3 sjekk dette http://kotaku.com/5934771/three-cheers-for-the-losers-in-the-video-game-wars-theyre-the-best

 

NÅ er beste tiden og kjøpe

Og det har ingen ting med utviklings kompalitetet til Ps3 som bare er Se og Hør Bullshit fra Usa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...