Gå til innhold

Slik er Microsofts nye e-posttjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som faktisk pirrer litt er cloud-programvaren (office typiske programmer). E-post adresser har jeg flust nok av fra før. Mulig det blir en ny adresse på meg for moroskyld.

 

Kanskje man blir tvunget til å ha en Outlook-epost fordi man vil laste ned et desktop-programvare eller liknende?

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg registrert en adresse for moroskyld. Ikke sikkert den blir særlig aktivt benyttet. Men, fikk en rar melding når jeg forsøkte verifisere e-posten, med en tallkode:

 

error

This Windows Live ID does not currently have a billing relationship with Microsoft. MSN offers a variety of services that you may subscribe to. For more information, go to http://get.msn.com

 

Ellers er e-posten opprettet, det er ikke det som er problemet. Men, det finnes en venstremeny som har ordet Billing i seg.

 

Også en annen plass ser jeg at kontoen er 62 % komplett. At jeg kan knytte den til Messenger og annet.

 

Muligheter for å knytte eposten til flere tjenester:

 

Categories

Featured

Games

Movies and TV

Music

News and info

Photos

Productivity

Reviews

Shopping

Social networking

Travel

Videos

All

 

Featured er følgende for øyeblikket:

 

Facebook, LinkedIn, YouTube, Flickr og Blog RSS Feed (add an RSS or ATOM feed for a blog to your profile

 

Montro om spam-beskyttelsen er like god som i gmail?

Endret av G
Lenke til kommentar
Æ-Ø-Å bokstaver aksepteres som adressebokstaver verken som liten eller stor bokstav :hm:Gratis lagring på 25 gig er jo greit å bruke å dele mye rart til alle venner-foreninger etc
Fikk bare 7GB når jeg endelig fikk opprettet ned outlook.com adresse...Har ellers 25GB på min hotmail konto

 

Du kan endre din Hotmail adresse til en Outlook adresse inne på Hotmail kontoen. Da beholder du de 25GB. logg på Outlook.com med din gamle Hotmailadresse, så får du en velkomstmail som forklarer hvordan.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere har misforstått litt når dere sier:

Microsoft gir Hotmail tidenes overhaling og et nytt navn for å lokke til seg brukerne.
.

 

Outlook har ingenting med Hotmail å gjøre. Dette er en helt ny eposttjeneste.

 

Microsoft launched a new email service today. No, not Hotmail -- a completely new, built-from-scratch service. This is Outlook.com
.

 

Holder meg til Gmail selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg som begynner å bli irritert på CAPTCHA-tøvet? De blir mer og mer slitsomme å lese, og når man får tøvete design som her, at man ikke får beskjed om at en adresse er brukt opp før etter man har trykt på send, og deretter må skrive inn en ny sikkerhetskode, så blir det slitsomt.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå fikk jeg registrert en adresse for moroskyld. Ikke sikkert den blir særlig aktivt benyttet. Men, fikk en rar melding når jeg forsøkte verifisere e-posten, med en tallkode:

 

error

This Windows Live ID does not currently have a billing relationship with Microsoft. MSN offers a variety of services that you may subscribe to. For more information, go to http://get.msn.com

Montro om spam-beskyttelsen er like god som i gmail?

 

Outlook er bare i beta enda, og såvidt jeg har forstått det så er den ikke koblet opp mot Microsofts salgstjenester enda.

 

Microsoft har allerede bedre spam-beskytter en Gmail i Hotmail, så den er nok bedre i Outlook også.

 

 

Æ-Ø-Å bokstaver aksepteres som adressebokstaver verken som liten eller stor bokstav :hm:

Gratis lagring på 25 gig er jo greit å bruke å dele mye rart til alle venner-foreninger etc

 

Regner med at det mangler ett "ikke" der? Å bruke æ-ø-å som adressebokstaver er meg bekjent ikke mulig på nettet, det er bare mulig å bruke de i domener, altså kåre@Øvlund.no er ikke mulig, men kare@øvlund.no er mulig.

 

 

 

 

Noen har tatt vegard@outlook allerede. :(

 

Lurer på om noen kommer til å lage fornavn@outlook adresser og så prøve å selge dem...

..

 

Var tidlig ute i går og skaffet med [email protected] for hele familien + bikkja i går ;)

Lenke til kommentar

Er det bare meg som begynner å bli irritert på CAPTCHA-tøvet? De blir mer og mer slitsomme å lese, og når man får tøvete design som her, at man ikke får beskjed om at en adresse er brukt opp før etter man har trykt på send, og deretter må skrive inn en ny sikkerhetskode, så blir det slitsomt.

 

AtW

 

Er rimelig lei av det meg selv, det som irriterer meg mest er at det er umulig å se forskjell på små og store bokstaver for f.eks. c og v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...