Gå til innhold

Dropper ikke 64 GB Galaxy S III likevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Audiogalaxy? :)

Ja, fo streaming av FLAC-filer over 2G, som i tillegg krever programvare kjørende på en PC et annet sted er jo myyyye bedre enn å bare ha filene på SD-kortet i telefonen. :p

 

Tror nok de fleste, deg inkludert, skjønner hva man skal med mye minne på mobilen. 1: FIlm/tvserier. 2: Musikk. 3: Ta med seg filer er de mest populære bruksområdene såvidt jeg har fått inntrykk av ihvertfall. Tv-serier i720p tar jo rundt en GB per episode, avhengig av varighet, og skal man ha med seg en hel sesong på ferie, så trengs det jo litt plas.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har 64GB micro-SD i dag og det fungerer strålende. Kommer til å bytte til 128GB når det kommer på markedet til en fornuftig pris.Ser ikke helt behovet for mer enn 16GB internt SD, så lenge man har eksternt i tillegg.

 

Så vidt jeg vet har den ikke støtte for over 64GB internminne. Imidlertid har den en velfungerende USB OTG om du trenger et lett tilgjengelig medium. Fungerer fett med en FAT32 HDD. Forhåpentligvis lager noen snart en stabil NTFS-app.

Lenke til kommentar

Musikk. Spotify holder ikke for meg, verken når det kommer til lydkvalitet eller utvalg.

 

Utvalget kan ingen være uenig i, men om du opplever at kvaliteten på Spotify i 320kbps er et problem på mobilen må det være en eller annen feil i oppsettet ditt. Det kan muligens være EQ-en i playeren din som er forklaringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et annet viktig poeng er IKKE bruk streaming av musikk i syden eller utlandet forøvrig, det blir lett veldig dyrt! Derfor ønsker jeg meg mer enn de 16gb som jeg har nå i telefonen. Skulle gjerne sett både 32 og 64Gb her på berget. Slik at totalen nærmer seg 100Gb! eller at jeg slipper minnekortet...

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har den ikke støtte for over 64GB internminne. Imidlertid har den en velfungerende USB OTG om du trenger et lett tilgjengelig medium. Fungerer fett med en FAT32 HDD. Forhåpentligvis lager noen snart en stabil NTFS-app.

Du må ikke lese deg blind på spesifikasjoner. De fleste mobiler og nettbrett støtter faktisk minst 64GB, selv om det står 8,16 eller 32GB i specs. Det gjelder bare å formatere kortene riktig (ofte må den formateres i en PC til f.eks FAT32). Jeg er rimelig sikker på at SGS3 kan benytte 128GB - 2TB microSD den dagen de evt kommer på markedet. Ellers er jeg enig i at USB OTG er fine greier :-)

Lenke til kommentar

Musikk. Spotify holder ikke for meg, verken når det kommer til lydkvalitet eller utvalg.

 

Utvalget kan ingen være uenig i, men om du opplever at kvaliteten på Spotify i 320kbps er et problem på mobilen må det være en eller annen feil i oppsettet ditt. Det kan muligens være EQ-en i playeren din som er forklaringen.

Oi, jeg hadde ikke fått med meg at de oppgraderte til muligheten for 320kbps tidligere i år, virkelig positiv utvikling. (Har ikke brukt spotify på mobilen på en god stund).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...