Gå til innhold

Telenors kundeservice i hardt vær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er din beste eller dårligste kundeservice-erfaring? Kommenter i forumet!

 

U dont want to know..........

 

Tele2 Bedrift, er grunnen til at jeg angrer på at jeg startet enkeltpersonforetak, de ringer faen meg en gang i mnd uansett hvordan jeg ordlegger meg og ber høflig om å få blitt slettet og sperret mot å bli ringt opp av de igjen, får også bekreftelse på at "ja, nå er jeg ikke på deres lister lengre"...

Tiden med å være høflig er over, når de ringen nå roper jeg bare gi faen!...

Eneste neste skrittet er vel å anmelde på noe vis for telefonterror, men vet jo at det ikke hjelper..

 

Noe som også var litt "morsomt" var at samme halv-svensken som en dag sa han ringte fra Tele2, ringe to dager etterpå for et annet selskap, skjønte jo at det er et salgs-selskap som har flere firma de ringer for, men jeg måtte jo spørre om han hadde skiftet jobb, å drog ut tiden med å snakke om jobbskriftet hans å om det var bedre der han jobbet nå...

http://telefonterror.no/21607612

 

Ellers så har jeg hatt en sak med NorgesEnergi, som reglerett løy pr telefon, kom hjem å fikk sett over prisene så var de 25% dyrere en det jeg har i dag... (de sammenlignet priser med mva med deres priser uten mva.)

http://telefonterror.no/21518224

 

Begge disse på bedrift altså..

 

På privat så føler jeg at firmaene stort sett er flinke til å ikke ringe. når man har registrert seg i brreg.

Det er de man har et kundeforhold til som kan ringe når man sier opp en tjeneste eller abonnement (som i videoen i artikkelen), noe de har lov til, og av og til så kan man da få et godt tilbud = halv pris i et år eller lignende.

(Tips, foreksempel, TV-tilbyderne lar seg presse til halv pris i stede for å miste en kunde.)

 

 

 

https://w2.brreg.no/reservasjon/

 

http://telefonterror.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert lett for kundeservice å tilte da de treffer på masse drittsekker og idioter, men det er selvsagt ingen unnskyldning for å skjelle dem ut slik. D har de lite å gjøre i en kundeservice relatert jobb.

 

Denne type jobber er jo også preget av relativt dårlige arbeidsforhold, høyt press på minst mulig tidsbruk og mye gjennomgang av ansatte. At det dukker opp slikt er ikke så overraskende.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har nå aldri hatt problemer med kundeservicen til Telenor.

Og de siste årene har jeg også hatt mye med de å gjøre ang abonnement til de ansatte, storkundesenteret er helt strålende :)

Det er nok veldig avhengig av din egen oppførsel om man blir behandlet dårlig eller ikke.
Lenke til kommentar

Han som pratet med Talkmore burde takket ja til å få prate med sjefen og spurt han litt ut om arbeidsmetodene. Det gjorde jeg da en Telenorselger brøt med min brreg-reservasjon (jeg har ikke vært kunde der siste 10 år). Sjefen opptrådte skikkelig og fjernet meg fra listene (virkelig). Selgeren fikk derimot gjennomgå. Jeg har liten respekt for telefonselgeryrket og benytter gjerne sjansen til å få ut litt opparbeidet frustrasjon om de skulle finne på å ringe meg. Menneskene bak må bare motiveres og oppfordres på beste måte til å finne seg et bedre yrke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...