Gå til innhold

Bedre sent enn aldri (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI FAEN!!! Dette er det eneste spilet jeg kan kose meg med uten å få den satans "BRRRRIIING!!!!!" lyden for hver eneste påkrevde ting jeg gjør i spillet. Trophies og Achievements er det mest hjernedøde som har kommet i spill... nest etter multiplayer/mmo

 

eg tykkjer du anstrengje dykk for mykje. det er kun eit spel og "BRRRRIIING!!!!!" lydar høyre me.

Lenke til kommentar

NEI FAEN!!! Dette er det eneste spilet jeg kan kose meg med uten å få den satans "BRRRRIIING!!!!!" lyden for hver eneste påkrevde ting jeg gjør i spillet. Trophies og Achievements er det mest hjernedøde som har kommet i spill... nest etter multiplayer/mmo

 

Tøvnisse! Trophies er som et morsomt minispill i spillet. Enkelte er selvsagt rimelig døve, men de gir noe ekstra å strekke seg etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NEI FAEN!!! Dette er det eneste spilet jeg kan kose meg med uten å få den satans "BRRRRIIING!!!!!" lyden for hver eneste påkrevde ting jeg gjør i spillet. Trophies og Achievements er det mest hjernedøde som har kommet i spill... nest etter multiplayer/mmo

 

Det er bare å la være å oppdatere spillet, så slipper du det.

 

Jeg spilte gjennom spillet da det kom og likte det veldig godt, men gidder ikke runde det en gang til bare for trofeer. Har andre spill jeg ikke har spilt enda jeg heller vil spille.

Lenke til kommentar

Jeg syntes at Trophies er tullete ettersom at det kun er 'vanity items' som appellerer til spillerens ego hvorav de føler at de er mye bedre spillere enn de egentlig er. På en annen side så er det fint at man kan vise fram hvor mange prosent man har kommet i spillet men Trophies blir for meningsløst (annet enn at det appellerer til egoet)..

Lenke til kommentar

Hvordan klarer folk å klage på dette? Dere er bare skammelige! Fy faader jeg er lei av sutrete små drittunger som ødelegger alt som heter spillforum!

 

On topic... Så bra :)

 

Ja, det er forferdelig at mennesker er konstruktive og kritiserer ubrukelige sider ved spill som ikke har noe som helst formål annet enn meningsløs skryting samt appellering til egoet. Det er skammelig at mennesker tenker selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan klarer folk å klage på dette? Dere er bare skammelige! Fy faader jeg er lei av sutrete små drittunger som ødelegger alt som heter spillforum!

 

On topic... Så bra :)

 

Ja, det er forferdelig at mennesker er konstruktive og kritiserer ubrukelige sider ved spill som ikke har noe som helst formål annet enn meningsløs skryting samt appellering til egoet. Det er skammelig at mennesker tenker selv!

 

Er ikke ubrukelig. Det gir et intensiv til å oppleve så mye som mulig i et spill. Det er nå en gang sånn at alt i livet blir mer attraktivt hvis du får belønning for det. Og hvordan er det negativt å lage et spill i spillet, som man kan skryte til vennene sine om? Kanskje det bare er forbeholdt de av oss som har litt konkurranseinnstinkt og ikke liker/er vandt til å tape :)

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Er ikke ubrukelig. Det gir et intensiv til å oppleve så mye som mulig i et spill. Det er nå en gang sånn at alt i livet blir mer attraktivt hvis du får belønning for det. Og hvordan er det negativt å lage et spill i spillet, som man kan skryte til vennene sine om? Kanskje det bare er forbeholdt de av oss som har litt konkurranseinnstinkt og ikke liker/er vandt til å tape :)

 

Jeg er helt enig i det du konstaterer om belønning. Men må spillutviklere virkelig ta i bruk denne formen for handling for at spillerne skal utforske resten av spillet deres? Holder det ikke med å utvikle spill av høy kvalitet? Jeg kan forstå at middelmådige eller dårlige spill ville tatt i bruk en slik framgangsmåte. For min del hvorav jeg er et konkurransemenneske så skriker trophies 'casual' over hele skjermen. Det virker som om de forsøker å få middelmådige eller dårlige spillere til å føle seg bedre ved å appellere til egoet deres.

 

For å videre eksemplifisere dette:

 

En person i hus (A) får 'platinum-trophy' som tusenvis av andre spillere og føler seg spesiell eller 'pro' mens en person i hus (B) vinner en offentlig turnering og er 'pro'. Dette er min oppfatning av 'systemet'.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Glemte å nevne at Achievements er den late måten for spill-utviklere å få folk hekta.

Sier bare Half-Life jeg, ingen achievements og jeg spiller det til den dag i dag, samme med Final Fantasy 7 og et drøss av eldre spill.

Achievements er for folk som liker alle de shiny greiene som ikke har noe å si, jeg spiller spillet jeg.:)

Lenke til kommentar

Er ikke ubrukelig. Det gir et intensiv til å oppleve så mye som mulig i et spill. Det er nå en gang sånn at alt i livet blir mer attraktivt hvis du får belønning for det. Og hvordan er det negativt å lage et spill i spillet, som man kan skryte til vennene sine om? Kanskje det bare er forbeholdt de av oss som har litt konkurranseinnstinkt og ikke liker/er vandt til å tape :)

 

Jeg er helt enig i det du konstaterer om belønning. Men må spillutviklere virkelig ta i bruk denne formen for handling for at spillerne skal utforske resten av spillet deres? Holder det ikke med å utvikle spill av høy kvalitet? Jeg kan forstå at middelmådige eller dårlige spill ville tatt i bruk en slik framgangsmåte. For min del hvorav jeg er et konkurransemenneske så skriker trophies 'casual' over hele skjermen. Det virker som om de forsøker å få middelmådige eller dårlige spillere til å føle seg bedre ved å appellere til egoet deres.

 

For å videre eksemplifisere dette:

 

En person i hus (A) får 'platinum-trophy' som tusenvis av andre spillere og føler seg spesiell eller 'pro' mens en person i hus (B) vinner en offentlig turnering og er 'pro'. Dette er min oppfatning av 'systemet'.

 

Skader det noen? Gjør det noe med opplevelsen? Hvordan i all verden klarer noen å hisse seg opp over dette? Det er et intensiv til å spille. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...