Gå til innhold

vet du hvor jeg kan se/laste ned norske pokemon sesonger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som episodene enda blir indexet. Er 5 fulle sesonger ute på Engelsk, men kun 1 på Norsk. Om litt tror jeg alle de 15 første vil bli tilgjengelig på både Norsk og Engelsk. Nintendo er ikke de verste når det kommer til copyright, så det skal sikkert gå å finne episoder på YouTube. Eneste problemet her kan være at episoder som ikke har blitt lastet opp nylig kan ha litt dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Ønsker også å vite hvor man får tak i sesong 1 av pokemon på norsk. Husker jeg var hekta i barndommen, så hadde vært kult å fått sett igjennom det får å vekke gamle minner. Har den engelske serien, men ble langt ifra det samme.

 

Vis noen vet av hvor man får kjøpt første sesongen i norsk, så er det bare å si ifra også.

Endret av dannyboy92
Lenke til kommentar

Ønsker også å vite hvor man får tak i sesong 1 av pokemon på norsk. Husker jeg var hekta i barndommen, så hadde vært kult å fått sett igjennom det får å vekke gamle minner. Har den engelske serien, men ble langt ifra det samme.

Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den.

 

Vil være deg evig takknemlig om du fikser dette. Har alle episodene selv, men de er spredd over minst tjue forskjellige VHS-kassetter med mye annet skrot på i tillegg, så å se alt i riktig rekkefølge ville vært en utfordring av dimensjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den.

 

Har du laget en torrent av det?? eller har du mulighet til å få overført noen episoder/sende noen??

savner å se pokemon de gamle gode på norsk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...