Gå til innhold

Hva om Cubakrisen ikke ble avverget?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lame overskrift, vurdér alternativ som "TAKTISK STALKER/METRO FRÅ MEN OF WAR-UTVIKLAR!!!"

Ønsket å prøve noe litt annet enn standard "X-utvikler annonserer Y-spill i Z-sjanger", men du følte ikke det virket altså? Føler jo uansett at ingressen toucher borti de poengene du nevner.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Synes overskriften var frisk, og ga meg mye mer grunn til å klikke (uten å virke for VG/Dagbladet-aktig) enn som du sier "x-utvikler annonser y-spill i Z-sjanger".

Nå spiller ikke jeg på PC, så spillet er for meg (per nå) uinteressant. Dog gøy å se spill ta for seg noe annet enn WWII og midtøsten.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Nå føler jeg meg simpelthen nødt til å gå en smule off-topic her:

 

Men of War

Company of Heroes

Medal of Honor

Call of Duty

Men of Valor

...?

 

For øvrig flott å se at russerne fortsetter å føle seg fram i spillandskapet. I begynnelsen var jeg redd S.T.A.L.K.E.R. ville bli det første og siste fra den kanten, men det dukker stadig opp noe nytt fra den tidligere Sovjetunionen. Ikke at de ser ut til å noensinne beherske stort annet enn "post-apokalyptisk nedsabling av mutanter og ymse andre styggedommer"-sjangeren, men jeg lever i trua.

Endret av Gutmongler
Lenke til kommentar

Ønsket å prøve noe litt annet enn standard "X-utvikler annonserer Y-spill i Z-sjanger", men du følte ikke det virket altså? Føler jo uansett at ingressen toucher borti de poengene du nevner.

 

Nei nei, overskrifta er sjølvsagt ikkje eigentleg "lame" (who says that?) - det er mykje betre enn dei vanlege drøvtyggingsoverskriftane til Gamer.no, som eigentleg kun britar som får det til, fordi dei oftast er tørrvittige. Det var berre at i akkurat denne samanhengen synest eg ikkje det kom fram nøyaktig kor dramatisk godt nytt dette er, sjølv med den nye vrien. :p

 

Trudde kanskje caps lock og alle utropsteikna skulle indikere at eg ikkje var heilt seriøs.

 

Ikke at de ser ut til å noensinne beherske stort annet enn "post-apokalyptisk nedsabling av mutanter og ymse andre styggedommer"-sjangeren, men jeg lever i trua.

 

Godt gjort å ignorere heile stallen til Russlands største utviklar-utgjevar, i så fall.

Lenke til kommentar

Ønsket å prøve noe litt annet enn standard "X-utvikler annonserer Y-spill i Z-sjanger", men du følte ikke det virket altså? Føler jo uansett at ingressen toucher borti de poengene du nevner.

Nei nei, overskrifta er sjølvsagt ikkje eigentleg "lame" (who says that?) - det er mykje betre enn dei vanlege drøvtyggingsoverskriftane til Gamer.no, som eigentleg kun britar som får det til, fordi dei oftast er tørrvittige. Det var berre at i akkurat denne samanhengen synest eg ikkje det kom fram nøyaktig kor dramatisk godt nytt dette er, sjølv med den nye vrien. :p

Trudde kanskje caps lock og alle utropsteikna skulle indikere at eg ikkje var heilt seriøs.

|/quote]

Lekte opprinnelig med tanken på at ironi var med i bildet, ja, men var ikke helt sikker i dette tilfellet. Takk for tilbakemelding uansett. Setter pris på det. :)

 

Oi sann, dette spillet blir satt på listen over spill jeg ser frem til. Rollespill og postapokalyptisk setting er noe som klinger veldig bra for meg. Men må si, overskriften fikk meg ikke til å klikke meg inn i tråden før nå. Hadde du nevnt Rollespill eller Fallout, slik dagbladet gjorde, så hadde jeg klikket meg inn før :)

Aha. Nevnte 'østeuropeisk rollespill' i ingressen på Gamer.no, men hvis du kom inn via forumet fikk du nok bare 'Cubakrisen'-overskriften. Uansett, takk for tilbakemelding. Alltid greit å vite litt mer om hva leserne føler. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...