Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

ser dere rett inn i øynene til folk når dere prater? er gutt på 15 som aldri tørr å se folk rett inni øynene ser kanskje 1 meter bort fra dem, f.eks på en bord, klokka eller no.. føler at vedkommende tror at jeg vil pule henne når jeg ser henne i øynene samma med gutter

 

lurer på om det er vanlig å se folk i øynene og om jeg burde bekymre meg om tankene rundt de jeg snakker med ang. at jeg ser dem rett inn i øynene

 

tips

 

også lurer jeg på ang. ånde

 

hvor får man kjøpt en bra kvalitetssak som holder ånden deilig i c.a 12 timer? sånn spray man tar i kjeften 1-2 ganger

 

spørsmål

1) hvor får man kjøpt det? butikknavn, aldersgrense

2) hvor mye for en som holder i 12 timer som er BRA? altså, noen som vet om en bra en spray man kan bære i lomma som har bra lukt (holder ut lenge) osv. som er billig? under 200,- c.a

 

dankeshot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde pratet med meg ville jeg likt dårlig om du ikke så meg i øynene. Jeg hadde følt at jeg virket uinteressant eller at jeg på en eller annen måte sjenerer eller gjør deg ukomfortabel :)

 

Det er helt normalt å se folk i øynene, så ikke tenk på dette. Se dem i øynene og tenk inni deg at de ikke tenker over det. De tenker nok heller over det dersom du IKKE ser dem i øynene :)

 

SB12 er bra munnspray. Testet og kjempefornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du hadde pratet med meg ville jeg likt dårlig om du ikke så meg i øynene. Jeg hadde følt at jeg virket uinteressant eller at jeg på en eller annen måte sjenerer eller gjør deg ukomfortabel :)

 

Det er helt normalt å se folk i øynene, så ikke tenk på dette. Se dem i øynene og tenk inni deg at de ikke tenker over det. De tenker nok heller over det dersom du IKKE ser dem i øynene :)

 

SB12 er bra munnspray. Testet og kjempefornøyd :)

 

apoteket? pris?

 

http://www.apotek1.no/produkter/vademecum-munnspray-xylitol-18ml-808253p#

 

den virker litt stor

Endret av Leo DiCaprio
Lenke til kommentar

Nei, det gjør jeg ikke. Det er et fåtall jeg ser i øynene når jeg prater med de. Ellers ser jeg langt til side for dem, over dem, ned i gulv/bord/mine hender/skoene dems og den slags. Det er jævlig ukomfortabelt å se folk i øynene, med visse unntak. Skjønner ikke greia med å se folk i øynene når man prater med de.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Nei, det gjør jeg ikke. Det er et fåtall jeg ser i øynene når jeg prater med de. Ellers ser jeg langt til side for dem, over dem, ned i gulv/bord/mine hender/skoene dems og den slags. Det er jævlig ukomfortabelt å se folk i øynene, med visse unntak. Skjønner ikke greia med å se folk i øynene når man prater med de.

 

Haha, det er vel derfor du har 4500 innlegg her inne. Du er nok folkesky dersom du ikke liker øyekontakt. Er vel derfor mennesker begynner å spille data og drukne i virtuelle samfunn. Thats a bad thing imo

Lenke til kommentar

Hva er det å forklare? Jeg gjør en fantastisk jobb, og er elsket av bortimot alle jeg må jobbe med, med mindre hele gjengen er verdens beste skuespillere, da. Da kan det jo hende alle følelsene dems er tull og tøys osv. Gleden når de ser meg, det kjipe blikket når jeg drar for dagen, at de alltid vil prate med meg om det noe osv. Virker ekte nok for min del.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Jeg likte heller ikke å se folk i øynene da jeg var yngre,men det har da bedret seg.

Ble faktisk sett på som sjenert,innesluttet og uinteressert i andre av av den grunn.

Men folk tror jo så mye rart,uten at det har noe som helst med virkeligheten å gjøre.

 

For meg har det ingenting å si om folk ser meg i øynene eller ikke,egentlig helt uinteressant så lenge folk viser respekt og folkeskikk.

 

Det å se folk i øynene når man snakker med dem er jo helt normalt,allikvel kjenner jeg mange som ikke gjør det.

Men noen kobler vel det å ikke å se dem i øynene som mangle på interesse,eller noe sånt,og slik er det jo nødvendigvis ikke.

 

Er jo ikke i alle situasjoner der det passer seg å se folk i øynene når man snakker heller, og det går da greit det.

 

Siden jeg driver på med terrengsykling så hender det som regel at skravla går mens man sykler,og da er jeg faktisk glad for at folk ikke ser meg i øynene når vi prater. :D

Lenke til kommentar

Det er imidlertid viktig å ikke stirre stivt inn i øynene hele tiden. Et tips for å virke avslappet og komfortabel med situasjonen er å se personen inn i øynene, men vike litt med blikket nå og da. Ikke mye og lenge, men bare for å ikke gi inntrykk av at du prøver å stirre personen i senk. Pass også på å blunke :)

 

Har også inntrykk av at det er viktigere å se inn i øynene til en person som snakker til deg, men for å ikke virke for påtrengende bør man vike litt med blikket når man prater til noen.

 

Har nemlig møtt noen "stirrere", og da føler jeg meg ukomfortabel og ser litt for mye til siden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg ser folk aktivt rett i øynene, det synes jeg burde være standard i en samtale, for å vise interesse og at man ser den andre personen. Jeg stirrer dem så klart ikke ned, men møter blikket deres med jevne mellomrom, nikker, sier "mm", kommer med innspill om jeg har noen.

 

Veldig avhengig av hvem jeg prater med også. Jeg har ingen problemer med folk som ser på meg konstant, da gjør jeg som i avsnittet over eller holder blikket deres over lengre tid. Om jeg finner ut at de ikke liker blikkontakt så godt, så ser jeg vekk stort sett hele tiden og møter blikket deres av og til.

 

Det som kan være fint er om begge har noe felles å se på, f.eks. om man sitter ved siden av hverandre på en benk og ser på folk som går forbi/omgivelsene/en fontene etc. Ellers dette med å se på ansiktet, mellom øynene, nesen, osv, istedenfor rett i øynene.

Lenke til kommentar

Det er også viktig hvordan folk ser deg i øynene,noen folk er veldig intense,overivrige og litt småcreepy,de kan det være vanskelig å klare å se i øynene.

 

Men ingen slår de som tror at en normal intim sone vil si å nærmest klatre på folk.

Ei jeg kjenner står så tett at jeg sliter med å holde maska, i tillegg er hun skikkelig energisk(hun blåser alltid igjennom alt som har skjedd siden sist jeg så henne, og sladder om 40000 mennesker jeg ikke vet hvem er også,og alt dette på under 2 minutter).

Jeeezees,skulle ha filme en samtale med henne,da tror jeg folk ville vært enig med meg i at det ikke er en naturlig måte å snakke med folk på.

Hun har prestert å tråkke meg på tærne når vi snakker,og da er man for nært.

Lenke til kommentar

Det er også viktig hvordan folk ser deg i øynene,noen folk er veldig intense,overivrige og litt småcreepy,de kan det være vanskelig å klare å se i øynene.

 

Men ingen slår de som tror at en normal intim sone vil si å nærmest klatre på folk.

Ei jeg kjenner står så tett at jeg sliter med å holde maska, i tillegg er hun skikkelig energisk(hun blåser alltid igjennom alt som har skjedd siden sist jeg så henne, og sladder om 40000 mennesker jeg ikke vet hvem er også,og alt dette på under 2 minutter).

Jeeezees,skulle ha filme en samtale med henne,da tror jeg folk ville vært enig med meg i at det ikke er en naturlig måte å snakke med folk på.

Hun har prestert å tråkke meg på tærne når vi snakker,og da er man for nært.

 

Ta et hint mann!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er også viktig hvordan folk ser deg i øynene,noen folk er veldig intense,overivrige og litt småcreepy,de kan det være vanskelig å klare å se i øynene.

 

Men ingen slår de som tror at en normal intim sone vil si å nærmest klatre på folk.

Ei jeg kjenner står så tett at jeg sliter med å holde maska, i tillegg er hun skikkelig energisk(hun blåser alltid igjennom alt som har skjedd siden sist jeg så henne, og sladder om 40000 mennesker jeg ikke vet hvem er også,og alt dette på under 2 minutter).

Jeeezees,skulle ha filme en samtale med henne,da tror jeg folk ville vært enig med meg i at det ikke er en naturlig måte å snakke med folk på.

Hun har prestert å tråkke meg på tærne når vi snakker,og da er man for nært.

 

Ta et hint mann!

 

Hadde det vært slik at en annen dame hadde stilt seg så tett edru,så ville jeg lurt litt,men hun snakker slik med alle(true story).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...