Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg ser alltid folk rett i øynene når jeg snakker direkte til dem, hvis vi da ikke er opptatt med noe, som for eksempel å sykle. Hvis folk ikke ser meg i øynene, får jeg inntrykk av at de er sjenerte, overlegne, rastløse eller uinteressert. Trådstarter, du kan være helt sikker på at verken jentene eller guttene tror at du skal pule dem når du ser dem rett i øynene. Men det blir vel bedre etter hvert. Da jeg var 15 år, løp jeg nesten i motsatt retning hvis jeg så ei pen jente.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Å se folk i øynene er jo helt normalt, mange syns du virker uhøflig etc hvis du ikke gjør det. En ting som du burde gjøre er hvis du får øyekontakt med en jente, så ikke vær den første til å vike. Hvis du stirrer hun ned i senk, vil hun motta dette som at du har bra selvtillit og du blir mer attraktiv.

 

Selvom noen ganger kan det være greit og se bort, har forøvrig ett godt eksempel her. Dette skjedde idag, var på stranda. Ligger å soler med, plutselig kommer det 4 jenter og 1 gutt som setter seg ved vannkanten, 20m foran meg. 3 av jentene er skam deilige. Legger merke til at hun ene ser mot meg, så jeg snur meg å ser mot hun. BAM! Øyekontakt, 1 sek, 2 sek, 3 sek. Ingen viker, dette begynte å bli rimelig kleint da jeg følte det som om hun stirret liksom stygt inn i øynene mine, så endte med at jeg så bort.

 

Vanligvis pleier jeg alltid å prøve og ikke vike. Er også lett for folk å ikke se andre i øynene når de føler seg ukomfortable og vil helst ikke snakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...