Gå til innhold

Konkurranse: Se hvem som vant en Nokia Lumia 900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere ikke kalle det helge-konkuranse eller noe?Uansett, nå må jeg bruke penger på å oppgradere min 7-8 år gamle mobil :( .Spent på hva svaret på spørsmålene var, spesielt det siste.

 

If told you I would have to kill you *haha* de skall bruke det spørsmålet flere ganger :-)

Lenke til kommentar

lurer dere på hva som var riktig svar kan du bare gå inn å lese om telefonens spefikasjoner på nokia.no

 

Nei, det er ikke så enkelt. Jeg regner med at de fleste har funnet svarene der, inkludert meg selv, men iallefall ett av spørsmålene hadde flere svar. Derfor er det interessant å se hva amobil/mobilen har satt som riktig svar.

Lenke til kommentar

lurer dere på hva som var riktig svar kan du bare gå inn å lese om telefonens spefikasjoner på nokia.no

 

Nei, det er ikke så enkelt. Jeg regner med at de fleste har funnet svarene der, inkludert meg selv, men iallefall ett av spørsmålene hadde flere svar. Derfor er det interessant å se hva amobil/mobilen har satt som riktig svar.

nope, var kun et riktig, på hva mail funksjonen het.

Lenke til kommentar
lurer dere på hva som var riktig svar kan du bare gå inn å lese om telefonens spefikasjoner på nokia.no
Nei, det er ikke så enkelt. Jeg regner med at de fleste har funnet svarene der, inkludert meg selv, men iallefall ett av spørsmålene hadde flere svar. Derfor er det interessant å se hva amobil/mobilen har satt som riktig svar.
nope, var kun et riktig, på hva mail funksjonen het.

 

Uten så sitte der som en luremus så kan du vel bare si hva som var det riktige da?

Lenke til kommentar

Dette var da enkle spørsmål

Antall megapiksler på kameraet, hvilken 3g-hastighet den har, samt navnet på epostklienten, mener jeg å huske.

Det er lite vits å kverulere over riktige og ikke riktige svar etter en konkurranse er over.

Jeg har hengt på hw.no , amobil.no med flere siden 2002. Jeg har deltatt på veldig, veldig mange konkurranser, men aldri vunnet noe. Aldri har jeg klaget på det i ettertid heller.

 

Jeg kan med sikkerhet si at jeg hadde alle tre svarene riktig, da jeg vant denne konkurransen.

 

Vennlig hilsen

Otto Rasmussen

Lenke til kommentar

Men da kan vel du gi oss svaret på de da, siden det ser ut som du poster som mr winner.

Vi lurer forøvrig ikke på hva spørsmålene var, men svarene på spørsmålene.

vil ikke amobil/mobilen.no gi dere svaret skal ikke jeg gjøre det heller, men du kan lett søke det opp og finne ut selv. den siste var litt tricky, men les nøye og man finner det.

Lenke til kommentar

Men herrefred då:

 

Hovedkamera med 8 megapiksler

 

HSPA+ Dual Carrier 42 Mbps

(Ser eg svarte feil på denne)

 

E-postløsning

-Windows Live/Hotmail

-Yahoo Mail

-Gmail

-Other email accounts

-Nokia E-post

-Outlook Mobil

No får vi ikkje sjå spørsmåla lenger, men eg meiner å hugse at både Windows Live og Outlook Mobil var alternativ på spørsmål 3.

Lenke til kommentar

spørsmålet var, hva heter WP sitt epost program (noe i den duren) og alternativene var jo, windows live mobile, outlook mobile, eller gmail mobile, tror jeg alternativene var.

 

og leser man på nokia.no så er det kun et navn med mobile bakerst, noe som kun kan ha vært riktig svar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...