Gå til innhold

Test: Tt eSPORTS Meka G-Unit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om/når jeg skal ha mekanisk tastatur blir det nok browns ja. Fint for skriving, funker ok for gaming og lager ikke lyd. Litt kompromisser i alle kategorier, men jeg kommer ikke til å takle å ha full-on-mech keyb. clicky når jeg har hatt et relativt stille tastatur nå så lenge (Logitech Illuminated).

Lenke til kommentar

Jeg hadde Flico browns de var gode å skrive på, men det var helt fælt til å spille med. Jeg ende med å bytte det til fordel for Filco blacks. Litt tyngre å skrive på med det er mye bedre :) Jeg kommer nok til å skaffe meg noen reds også, da disse er litt i overkant tunge å skrive på.

 

Det kommer jo ned til personlige preferanser, men jeg ville anbefale alle til å prøve alle de forskjellige switchene man kan før de kjøper et mekanisk tastatur.

Endret av Slaps'ærn
Lenke til kommentar

Har orginal tastaurtet Tt Meka.

Det er VELDIG solid, og veldig bra til spilling, men tastene en veldig tunge/harde iforhold til andre mekaniske tastatur, selv andre med black switches. Til tider gidder jeg ikke skrive lenger siden det er irriterende tyngde på knappene.

 

Men bortsett fra knappene er tunge er orginalen veldig bra.

Lenke til kommentar

artig hvordan dette tastaturet uten tvil er basert på g15, g110 osv.

Joda er jo ikke lett å ha noen form for egen layout, men ser at at så og si alle knappene er plassert og vinklet likt.

 

Ekstra knappene er like på venstre side, de mindre knappene opp til venstre er vinklet helt likt som g110, samme på høyre side, litt mindre start knapp er også likt..

 

Så det ville nok passet meg personlig ypperlig, men mekanisk tastatur er ikke noe for meg, har testet blue, red, brown og svart hos kamerater/butikker og det føles helt feil å skrive på for meg personlig, i tillegg når støy nivået er ganske høyt generelt hos mekaniske tastatur så velger jeg ikke å gå tilbake til 80tallet da det virkelig ikke er noen spesielle gode fordeler med denne nye "moten"

 

Lenge leve G serien til Logitech for min del, bunnsolide tastatur!

Lenke til kommentar

Om/når jeg skal ha mekanisk tastatur blir det nok browns ja. Fint for skriving, funker ok for gaming og lager ikke lyd.

 

Feil å si at cherry brown ikke lager lyd, for det gjør dem så absolutt. Skriver på ett nå (das keyboard silent). Men nei, det har ikke den distinkte klikke-lyden til cherry blue. Men stille er det ikke akkurat.

 

edit: jesus... går det an å forbedre "kommenter nå" funksjonen rett fra artikkelen? Går ikke å utvide tekstboksen når man skriver lengere innlegg (firefox).

Endret av MDCCLXXVI
Lenke til kommentar

hvilke mekaniske tastaturer får man med brown eller blue?

 

Das Keyboard tilbyr begge deler, med valg om helt blanke taster. Har brukt deres blue med blanke taster ("Ultimate") siden januar 2010 og er storfornøyd, bortsett fra at venstre win-tast er gjort om til en Fn-tast, men nyere utgaver har (ikke overrraskende) gått bort fra dette.

 

Kan kjøpes her:

blanke taster: http://www.getdigita..._Model_S/lng/en

Vanlig: http://www.getdigita...essional/lng/en

Endret av S-r-ex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

lit generelt om tastatur :

hvorfor blir ikke alle parametre som har med strøelse å gjøre oppgitt ?

jeg tenker spesielt på høyden av tastatur.

Lit irriterende når man har begrenset høyde ( under arbeidsbordet ) og tastaturet er over denne høyden uten at man vet det før man har kjøpt det

 

 

 

Lenke til kommentar

Om/når jeg skal ha mekanisk tastatur blir det nok browns ja. Fint for skriving, funker ok for gaming og lager ikke lyd.

Feil å si at cherry brown ikke lager lyd, for det gjør dem så absolutt. Skriver på ett nå (das keyboard silent). Men nei, det har ikke den distinkte klikke-lyden til cherry blue. Men stille er det ikke akkurat.

Beklager jeg ordla meg helt galt, er klar over at browns lager lyd, men mindre (de er ikke "clicky"). Du har selvsagt helt rett :)

Lenke til kommentar

Strengt tatt så er nok alle tastaturer både mekaniske og elektroniske.Det er snakk om hva som er de viktigste egenskapene.Men hvorfor er det slik at det er bare de med de mekaniske egenskapene som gir deg muligheten til trykke så mange taster samtidig

 

Det finnes flere spill tastatur av den vanlige typen som klarer dette helt fint også, men ærlig talt hvor mange må du trykke ned samtidig egentlig? jeg har aldri hatt behov for mer en 4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...