Gå til innhold

Human Head tenker høyt rundt Rune-oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heia, heia! Jeg har brukt utallige timer på multiplayeren i Rune. Lite som slår å kaste en svær hammer i hodet på motstanderen!

 

Kampsystemet i eneren var topp, men mer dybde/flere angrep hadde ikke vært å forakte.

 

Lever i håpet om at Rune 2 blir en realitet, og at det blir en verdig oppfølger.

Lenke til kommentar

Faen, har vi ikke nok multiplayer spill? skjønner de ikke at folk allerede er opptatt med 1000000 andre spill som fokuserer på mp? jeg vet folk kommer til å prøve det, men der tror jeg det stopper. Hadde lyst å sponse dem, men modernisering og fokus på mp får meg bare til å si "dra til helvete"

Lenke til kommentar

Faen, har vi ikke nok multiplayer spill? skjønner de ikke at folk allerede er opptatt med 1000000 andre spill som fokuserer på mp? jeg vet folk kommer til å prøve det, men der tror jeg det stopper. Hadde lyst å sponse dem, men modernisering og fokus på mp får meg bare til å si "dra til helvete"

 

Vi har 100,000 LIKE multiplayer spill. De som går egne veier er alltid velkomne :)

Lenke til kommentar

ser at folk misforstår fullstendig her.. hvorfor rune har overlevd alle disse årene er nettopp pga online mp delen(den er forsatt aktiv, spillte i går). hadde rune kun vært sp så hadde det vært glemt forlenge siden. her må det fokuseres på online mp delen. jeg ser for meg en kun online mp release. det er det fanbasen(de som faktisk spiller rune) vil ha. så release en heftig online mp standalone del først, deretter utgi sp delen episode vis(10 episoder). allt bør kun gies ut digitalt på xboxlive,psn,steam...

Lenke til kommentar

Nåja, et modernisert Rune spill vil aldri ha den sjarmen gode gamle Rune har. Og som alltid, kommer det ut på Psn/Xbla så blir helt sikkert spillet utviklet på 360 med ganske så minimale ressurser tilgjengelig, og vi på pc får dermed en dårligere opplevelse på grunn av det. Dette er bare spekulasjoner, men spillindustrien har gått til helvete spør du meg som er en PC spiller, så jeg stiller meg skeptisk til alt inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Nåja, et modernisert Rune spill vil aldri ha den sjarmen gode gamle Rune har. Og som alltid, kommer det ut på Psn/Xbla så blir helt sikkert spillet utviklet på 360 med ganske så minimale ressurser tilgjengelig, og vi på pc får dermed en dårligere opplevelse på grunn av det. Dette er bare spekulasjoner, men spillindustrien har gått til helvete spør du meg som er en PC spiller, så jeg stiller meg skeptisk til alt inntil det motsatte er bevist.

 

har man sett pray2 grafikken så er det ikke noe å bekymre seg for, når man er pc spiller. og får de som har spilt spillet online siden start, blir nok mer enn fornøyd de også. men de som forventer en crysis standart blir nok skuffet ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...