Gå til innhold

Halvparten av all nettrafikk er menneskeskapt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trafikken er for det meste ikke synlig i normale analyseprogrammer, og innebærer at en vesentlig del av båndbredden blir slukt av "usynlige" maskiner.

Hele greia høres ut som bullshit om at deres program er bedre enn andres og de skal skremme folk til å kjøpe deres tjenester.

 

Hvordan skal data ikke være synlig i "normale analyseprogrammer"? Gjør serveren min noe blir det logget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trafikken er for det meste ikke synlig i normale analyseprogrammer, og innebærer at en vesentlig del av båndbredden blir slukt av "usynlige" maskiner.

Hele greia høres ut som bullshit om at deres program er bedre enn andres og de skal skremme folk til å kjøpe deres tjenester.

 

Hvordan skal data ikke være synlig i "normale analyseprogrammer"? Gjør serveren min noe blir det logget.

 

men ett program som snusen rundt på servere din ser vel du bare som en bruker?

Men enig at det hørtes litt ut som propaganda for å få kunde til dem

Lenke til kommentar

Fra kilden oppgitt i artikkelen (ZDNet):

Incapsula, a provider of cloud-based security for web sites, released a study today [...]

Også:

The company offers a free service for sites with less than 25 GB of monthly bandwidth, and premium plans start at $49 a month.

 

Kilden de oppgir i ZDNets artikkel er sikkerhetsselskapet selv. Pressemeldingen Incapsula har gitt ut angående saken kan sees her, hvor kilden deres oppgis som dem selv, med en url til deres egen nettside som man allerede er inne på. Det kan også nevnes at pressemeldingen i seg selv, den originale kilden til teknofil.nos artikkel, virker latterlig useriøs. Jeg vil gjerne se mer uavhengig informasjon før jeg tar dette for god fisk, og er foreløpig enig med Matsemann om at dette lukter skremselspropaganda og reklame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...