Gå til innhold

Nå kan det bli slutt på kjedelige bilturer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

General motors har ikke tenkt på de som blir kvalme. Som MÅ se på veien for å ikke spy.

De ser jo ut gjennom vinduet mens det brukes

 

Barn har faktisk bare godt av å kjede seg til tider, dessverre forventer en del barn i dag konstant underholdning som igjen blir ennå mer intenst for foreldre.

Ingen har hvertfall tatt skade av å kjede seg litt

Lenke til kommentar

General motors har ikke tenkt på de som blir kvalme. Som MÅ se på veien for å ikke spy.

 

En av tingene som slo meg også. Å sitte å se til siden i time etter time, når man kjører bil, tror jeg de fleste vil få problemer med.

 

Å ha små individuelle skjermer på frontruten derimot, kan være greit til GPS, radio ol.

Om skjermen(e) skal være i frontruten må de være små og plasseres riktig, selv om man kan se gjennom dem. Det er jo stor forskjeld på å se gjennom ruten og å se ruten.

 

Edit: Jeg er også enig i at ungene har godt av å "kjede seg" litt. Det ser jo tøft nok ut, men jeg ville ikke hatt det i familiebilen. Det finnes nok av alternativer som gameboy, mobiler, PC-er netbrett ol. om man ikke skal ha enda en ting å konfigurere/tilpasse og oppgradere.

 

NOTE: Jeg har enda til gode å planlegge unger, så jeg skal ikke si hvor langt jeg kan gå for litt stillet før jeg har lidd meg gjennom 4 timer kapteinsabeltann på "poppis-anlegget" :wee:

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...